سرمایه گذاری چین درساخت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار

به گزارش بازیکده، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت : شرکت چینی AVIC جهت ساخت فرودگاه بین المللی در منطقه آزاد چابهار ابراز تمایل به سرمایه گذاری نموده است.

سرمایه گذاری چین درساخت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از چابهار احمد مبارکی در حاشیه جلسه با شرکت های چینی که در سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار شد، گفت: مدیران دو شرکت بزرگ چینی AVICو TTSکه به منظور همکاری و دستیابی به تعاملات مالی و تجاری به این منطقه سفر نموده اند،با ارزیابی و شناسایی پتانسیل های مختلف تمایل خود را جهت ساخت فرودگاه بین المللی در این منطقه ابراز کردند.

وی گفت : شرکت AVICیکی از بزرگ ترین شرکت های فرودگاه ساز در کشور چین است که علاوه بر ساخت فرودگاه فراوری هواپیماهای مسافربری و نظامی را در کارنامه کاری خود دارد.

مبارکی اضافه نمود: در این نشست مشترک که بین مدیران دوشرکت یاد شده چینی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، معاونین ومدیران سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهارو شهردار بندر چابهار در محل سالن کنفرانس سازمان برگزار گشت ، شرکت کنندگان به بحث و گفتگو در مورد زمینه های مختلف سرمایه گذاری در این منطقه پرداختند.

وی با اشاره حجم تبادلات تجاری دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین اضافه نمود:بستر تجارت چین با قاره های اروپا و آفریقا از جهت جاده ابریشم و به وسیله کشور ایران صورت میگیرد که یک جهت ارزان و امن است.

وی اضافه نمود:امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم رونق و اشتغال را در چابهار افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 608

به "سرمایه گذاری چین درساخت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری چین درساخت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید