شمارگان کتاب برادر عظیم تر به 85هزار نسخه رسید

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب برای اولین بار در سال 1363 با بازنویسی فرشته طائرپور از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد.

شمارگان کتاب برادر عظیم تر به 85هزار نسخه رسید

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: خانه ماتیاس در آخرین طبقه یک ساختمان بلند قرار داشت. او تنها بچه ای بود که در آن ساختمان زندگی می کرد. هر روز با عجله از بالا به حیاط ساختمان می آمد و گل هایی را که در آنجا کاشته بود نگاه می کرد. او بارها مارتین و اریک را دیده بود که با موتورسیکلت خود به آنجا می آمدند و نامه ها و بسته های خانواده ها را به آن ها می دادند. زمانی که سرایدار ساختمان، باغچه کوچک او را بیل کاری کرد و گل های او را از بین برد، آن دو برادر دسته گل کوچکی به ماتیاس هدیه دادند و این آغاز دوستی آن ها بود. دوستی با آن ها به تدریج ماتیاس را از تنهایی درآورد، به خصوص زمانی که آن ها جیم جیم را به او هدیه دادند و ...

کتاب 96 صفحه ای برادر عظیم تر برای گروه سنی بالای 12 سال نونگاه در 10 فصل به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب با شمارگان 2هزار و 500 نسخه و قیمت 12هزار و 500 تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1442

به "شمارگان کتاب برادر عظیم تر به 85هزار نسخه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارگان کتاب برادر عظیم تر به 85هزار نسخه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید