شیائومی گوشی می 11 لایت را به زودی رونمایی می کند

به گزارش بازیکده، شیائومی به تازگی از مدل بین المللی گوشی Mi 11 رونمایی کرد در حالی که طی این رویداد اسمی از می 11 لایت برده نشد. اما این طور که به نظر می رسد، این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و احتمالا شاهد یک پرچم دار مقرون به صرفه خواهیم بود.

شیائومی گوشی می 11 لایت را به زودی رونمایی می کند

شیائومی Mi 11 یکی از بهترین پرچم دارهای سال 2021 است که ابتدای سال جاری با پردازنده اسنپدراگون 888 و نمایشگر 120 هرتزی +QHD رونمایی شد. این گوشی در ابتدا در کشور چین در دسترس قرار داشت اما خوشبختانه شیائومی روز گذشته با قیمت 749 یورو آن را برای بازارهای بین المللی هم عرضه کرد.

در جریان رونمایی از نسخه بین المللی این محصول شرکت چینی نامی از هیچ گوشی دیگر نبرد اما به نظر می رسد یک گوشی دیگر تحت عنوان می 11 لایت هم قرار است به زودی راهی بازار شود که احتمالا به نوعی یک پرچم دار مقرون به صرفه به حساب می آید و این خبر بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک محصول قدرتمند با قیمت پایین تر می گردند.

به گزارش Gizmochina، این محصول به تازگی پیروز به دریافت گواهی از وب سایت Bluetooth SIG شده و به احتمال فراوان حدودا یک ماه دیگر به همراه پرچم دار اصلی شرکت یعنی Mi 11 در دسترس قرار می گیرد. (Mi 11 یک ماه دیگر رسما به بازار عرضه می شود). وب سایت Bluetooth SIG محصولی را تحت عنوان شیائومی می 11 لایت لیست کرده که شماره مدل آن نشان می دهد این گوشی برای بازار جهانی در نظر گرفته شده. البته قطعا مدلی از آن در کشور چین عرضه خواهد شد منتها مدلی که در رابطه با آن صحبت می کنیم برای بازار جهانی است.

در رابطه با معینات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما به احتمال بسیار فراوان از اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی کرده و به پردازنده ای ضعیف تر از اسنپدراگون 888 و همچنین 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. احتمالا پردازنده یاد شده همان اسنپدراگون 875 است که کوالکام آن را برای گوشی های پرچم دار مقرون به صرفه تولید کرده.

از آنجایی که شیائومی به تازگی از رابط کاربری MIUI 12.5 رونمایی کرده، این احتمال وجود دارد که می 11 لایت با همین رابط کاربری به همراه اندروید 11 در دسترس قرار بگیرد. اگرچه هنوز در رابطه با نسخه رابط کاربری گوشی مطمئن نیستیم اما در لیستی که شیائومی منتشر کرده، دیدیم که گوشی شیائومی Mi 11 در اولین موج به رابط کاربری MIUI 12.5 آپدیت می شود و اسمی از می 11 لایت برده نشد. به همین خاطر می توان گفت احتمالا این گوشی در همان زمان ورود به رابط کاربری یاد شده مجهز خواهد شد.

هنوز معین نیست دقیقا چه زمانی باید منتظر رونمایی از این محصول باشیم اما گفته می شود این اتفاق حدودا یک ماه دیگر و بعد از عرضه رسمی Mi 11 رخ خواهد داد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1413

به "شیائومی گوشی می 11 لایت را به زودی رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی می 11 لایت را به زودی رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید