ضعف و بی حالی را با این نوشیدنی رفع کنید

به گزارش بازیکده، متخصص طب ایرانی گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که یاری زیادی به برطرف ضعف بدن و کاهش تشنگی می نماید.

ضعف و بی حالی را با این نوشیدنی رفع کنید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا یارقلی در مصاحبه با فارس در مورد روش های طب ایرانی برای مقابله با گرمازدگی در دوران کرونا گفت: اگر ما برای مقابله با گرمازدگی بتوانیم بدن خود را آماده کنیم سیستم ایمنی ما نیز تقویت می گردد، به یاد داشته باشیم هیچ یک از نوشیدنی ها و دمنوش ها به معنای درمان بیماری کرونا نیست و در ابتدا باید اصول اولیه را رعایت کرد.

وی اضافه نمود: از نوشیدنی ها می توان به خاک شیر اشاره نمود، تخم شربتی نیز می تواند تا حد زیادی جلوی حرارت بدن و تشنگی را بگیرد، استفاده از گلاب در نوشیدنی ها نیز باعث جلوگیری از گرمازدگی می گردد.

متخصص طب ایرانی توضیح داد: نوشیدنی بالنگ نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد و می توان آن را با لیوانی که سه چهارم آن آب، یک چهارم آن گلاب یک قاشق مربا خوری تخم بالنگ است تهیه نمایند، این نوشیدنی برای رفع تشنگی یاری نماینده است و در عین حال به تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه یاری می نماید.

وی در پاسخ به این پرسش که برای رفع ضعف بدن چه نوشیدنی مفید است گفت: برای رفع کردن ضعف و بی حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که با یاری زیادی به رفع ضعف بدن می نماید و در کاهش تشنگی نیز نقش دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1110

به "ضعف و بی حالی را با این نوشیدنی رفع کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف و بی حالی را با این نوشیدنی رفع کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید