تقویت سیستم ایمنی با 10 آبمیوه طبیعی

به گزارش بازیکده، دستگاه ایمنی بدن انسان همیشه در حال فعالیت است و به دنبال این است تا سلول هایی را که به طور طبیعی جزئی از بدن انسان نیستند، شناسایی کند.

تقویت سیستم ایمنی با 10 آبمیوه طبیعی

همه در حال تلاش هستند تا راهی برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی خود در مقابل آن پیدا کنند. یکی از راهکاری های مقابله ویروس کرونا جدید تقویت سیستم ایمنی است. در بازیکده شما را با 10 آبمیوه طبیعی سرشار از ویتامین آشنا خواهیم کرد.

1. سیب، هویج و پرتقال

این ترکیب شگفت انگیز سر شار از ویتامین C، ویتامین A، ویتامین B6، پتاسیم و فولیک اسید است، که به تقویت دستگاه ایمنی بدن به ویژه در برابر عفونت کمک می کند.

2. پرتقال و گریپ فروت

برای پیشگیری از کرونا ترکیب این دو میوه را از قلم نیاندازید. پرتقال و گریپ فروت بمبی از ویتامین C می سازد و نیاز روزانه شما را تأمین می کند. کمبود ویتامین C ممکن است منجر به ترمیم دیرهنگام زخم ها، کاهش توانایی مقابله با عفونت و تضعیف دستگاه ایمنی شود.

3. آب گوجه فرنگی خانگی

گوجه فرنگی سرشار از اسید فولیک، ویتامین A و ویتامین C و آهن است که احتمال ابتلا به عفونت را کاهش می دهد.

4. کلم کالی، گوجه فرنگی و کرفس

این ترکیب سرشار از ویتامین A و C است و برای درمان التهاب و برای هوشکمک صبحگاهی انتخاب خوبی است.

5. تربچه، هویج، زنجبیل و زردچوبه

التهاب از واکنش های رایج دستگاه ایمنی به عفونت است. خاصیت ضدالتهابی زنجبیل و زردچوبه در این نوشیدنی برای افراد مبتلا به رماتیسم مفصلی مفید است. این ترکیب سرشار از ویتامین E و C و A، آهن و کلسیم است.

6. توت فرنگی و انبه

ویتامین E موجود در انبه دارای آنتی اکسیدان است و به تقویت سیستم ایمنی، به ویژه در بزرگ سالان کمک می کند.

7. هندوانه

هندوانه نه تنها به تقویت دستگاه ایمنی بدن، بلکه به تسکین دردهای ماهیچه ای هم کمک می کند. درد ماهیچه ها یکی از نشانه های رایج سرماخوردگی به ویژه در بزرگ سالان است.

8. توت فرنگی، کیوی و نعناع

ترکیب توت فرنگی و کیوی منبع سرشار ویتامین C است. اما چون برای تهیه یک فنجان آب توت فرنگی به دست کم 4 فنجان توت فرنگی نیاز دارید، بهتر است به جای آب میوه، اسموتی آن را تهیه کنید. می توانید ماست یونانی هم به این ترکیب اضافه کنید که منبع منیزیم و مواد پروبیوتیک است. پروبیوتیک ها به سلول ها و محافظت از خودشان در برابر باکتری ها کمک می کنند.

9. تخم کدو تنبل

توصیه می کنیم تخم کدوتنبل را با شیر مخلوط کنید و یک اسموتی مقوی میل کنید. این ترکیب در کنار تقویت دستگاه ایمنی، به تقویت سلامت استخوان ها، تسکین نشانه های یائسگی، تقویت سلامت دستگاه و مجاری ادرار، تقویت پوست و مو، حفظ سلامت روانی، تقویت سلامت پروستات هم کمک می کند.

10. اسفناج، کاهو و کلم کالی

برای اینکه کمی هم ویتامین B6 در این مخلوط داشته باشید، کمی ریحان اضافه کنید. این ویتامین نقش مهمی در رشد سلول های ایمنی و تولید پادتن دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با این بیماری،تقویت سیستم ایمنی در مقابل کرونارا مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 800

به "تقویت سیستم ایمنی با 10 آبمیوه طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت سیستم ایمنی با 10 آبمیوه طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید