عکس ، رونمایی ال جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED

به گزارش بازیکده، دیجیاتو نوشت: مانیتور گیمینگ ال جی از قابلیت های مانند رفرش ریت 240 هرتز و مانیتور دیگر از یک دوربین هوش مصنوعی داخلی بهره می برد.

عکس ، رونمایی ال جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED

درست قبل از نمایشگاه ایفا (IFA) 2022، ال جی از یک مانیتور گیمینگ پرچمدار نو و یک مانیتور همه منظوره نوآورانه رونمایی کرد. مشخصات کلیدی مانیتور گیمینگ سری UltraGear شامل پنل OLED، نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز و نسبت تصویر 21:9 می شود و دستگاه دیگر می تواند از طریق فناوری هوش مصنوعی، حرکت کاربران را ردیابی کند.

معرفی مانیتورهای نو ال جی

هر دو نمایشگر منحنی نو ال جی، فناوری های نو و تجربیات منحصربه فردی را به مشتریان ارائه می کنند. مانیتور گیمینگ UltraGear OLED این شرکت با شماره مدل 45GR95QE، اولین نمایشگر OLED این برند با نرخ تازه سازی 240 هرتز محسوب می شود که LG از آن به عنوان یک گزینه ایده آل برای تجربه گیمینگ همه جانبه معرفی کرده است.

علاوه بر نرخ تازه سازی 240 هرتز، این مانیتور اولین نمایشگر 45 اینچی خواهد بود که دارای انحنای 800R است. برخی از ویژگی های برجسته دیگر آن شامل وضوح WQHD (یعنی 3440 در 1440 پیکسل)، نسبت تصویر 21:9، زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه، 98.5 درصد پوشش رنگ DCI-P3، HDR10 و نرخ تازه سازی متغیر (VRR) می شود.

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED همچنین دارای طراحی بدون حاشیه و پوشش ضد تابش و انعکاس کم است تا محتوا قابل نمایش کیفیت خود را حفظ کند. در بخش پورت ها نیز این دستگاه شامل HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 می شود.

مانیتور دیگر UltraFine Display Ergo AI نام دارد و در ساخت آن از یک دوربین هوش مصنوعی داخلی استفاده شده که می تواند در خانه یا محیط کار، با ردیابی چشم کاربران و تنظیم شیب و ارتفاع نمایشگر بر اساس آن، شرایط بدن آن ها را تجزیه و تحلیل کند. دامنه شیب آن 40 درجه است و ارتفاع آن تا 150 میلی متر قابل تنظیم است.

مشخصات این مانیتور شامل نمایشگر 31.5 اینچی با وضوح 4K، پنل IPS، پوشش 95 درصدی DCI-P3 و HDR می شود. UltraFine Display Ergo AI در واقع یک نسخه پیشرفته تر از مانیتور DualUp است که اواخر سال گذشته معرفی شده بود.

درباره قیمت و زمان عرضه این دو مانیتور هنوز جزئیاتی ارائه نشده و احتمالا در طول یا بعد از نمایشگاه IFA که از 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور) برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2073

به "عکس ، رونمایی ال جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی ال جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید