فوتسال نماد قرچک است

به گزارش بازیکده، شهردار قرچک گفت: فوتسال نماد قرچک است و اولویت اول مردم و نسل جوان شهرستان قرچک، فوتسال است و کادر فنی و بازیکنان باید از برند این شهرستان دفاع نمایند.

فوتسال نماد قرچک است

به گزارش خبرنگاران، محسن خرمی شریف در جلسه هم اندیشی با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری قرچک، اظهار کرد: در مدت زمان کوتاهی این تیم بسته شد و با توجه به زمان اندک 60 درصد کارها صورت گرفته و امیدوارم طی مدت کوتاه بقیه موارد نیز رفع گردد و تیم فوتسال شهرداری پرقدرت به این رقابت ها وارد گردد.

وی اضافه کرد: سال های گذشته تیم های مطرحی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک به فعالیت پرداخته و افتخاراتی کسب کردند و ما هم باید کوشش کنیم که افتخارات خوبی کسب کنیم.

این مدیر شهری اظهار داشت: برای موفقیت تیم فوتسال شهرداری قرچک باید همه از جان مایه بگذارند و هدفی جز قهرمانی و سعود به لیگ برتر نداشته باشیم.

شهردار قرچک اضافه کرد: بنده عقیده دارم اگر کاری می خواهیم انجام دهیم باید همواره شماره یک باشیم و اگر این چنین نباشد به هیچ عنوان وارد آن موضوع نخواهیم شد و آمده ایم که همواره بهترین باشیم.

خرمی شریف گفت: فوتسال نماد قرچک است و اولویت اول مردم و نسل جوان شهرستان قرچک، فوتسال است و کادر فنی و بازیکنان باید از برند این شهرستان دفاع نمایند.

وی در سرانجام اظهار کرد: برای اینکه فوتسال در قرچک همواره بدرخشد، مدیریت شهری هزینه خواهد نمود و تا رسیدن به قله های قهرمانی پشتیبان شما هستیم.

در ادامه این نشست محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک با تقدیر از محسن خرمی شریف شهردار و کارکنان مدیریت شهری به دلیل حمایت و اقدامات خوب در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم هایی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک در این شهرستان افتخارآفرینی نموده اند، مسئولیت سنگینی بر دوش ما است و امیدواریم بتوانیم سربلند از آن بیرون بیایم.

وی اضافه کرد: باافتخار این مسئولیت بزرگ و سنگین را قبول کردم و به مردم و جوانان قرچکی قول می دهم که افتخارات خوبی برای تیم فوتسال شهرداری کسب کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک خطاب به کادر فنی و بازیکنان، گفت: در قرچک توقع ها بالا است، تنها دل خوشی جوانان این شهرستان فوتسال است و آن ها از ما توقع قهرمانی دارند و باید تمام توان وارد میدان شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 352

به "فوتسال نماد قرچک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال نماد قرچک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید