متا دوباره کارمندانش را اخراج کرد

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این سومین مرحله اخراج کارمندان در فیس بوک به شمار میرود و آخرین بخش از برنامه ای است که در ماه مارس برای حذف 10 هزار شغل از شرکت اعلام شد.

متا دوباره کارمندانش را اخراج کرد

تعدادی از کارمندان در تیم های مختلف مانند بازاریابی، امنیت سایت، مهندسی شرکتی ، مدیریت برنامه، استراتژی محتوا و ارتباطات شرکتی در لینکدین خاطرنشان کردند که از شغل خود اخراج شده اند.

طبق پست های انتشار یافته در لینکدین، این شبکه اجتماعی بعلاوه کارمندانی از واحدهایی را اخراج نموده که محور فعالیت آنها یکپارچگی و حریم خصوصی است.

متا در اوایل امسال میلادی به نخستین شرکتی تبدیل شد که مرحله دوم اخراج بزرگ کارمندانش را خاطرنشان کرد. این شرکت در پاییز 2022 میلادی 11 هزار کارمندش را اخراج نموده بود. این اخراج ها سبب شد تعداد کارمندان شرکت به مقدار آن در نیمه 2021 میلادی برسد. پیش از آن شرکت پرسنل زیادی استخدام و تعداد کارمندانش را نسبت به 2020 میلادی 2 برابر نموده بود.

مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا در ماه مارس خاطرنشان کرد مرحله دوم اخراج های وسیع شرکت در 3 موقعیت طی چند ماه اجرا و احتمالا در ماه می تمام می گردد. احتمالا پس از آن چند مرحله اخراج کوچکتر نیز اجرا می گردد.

در کل اخراج کارمندان به نقش های غیر مهندسی فشار زیادی وارد ننموده و فزونی کد نویسان در متا را تقویت نموده است.

زاکربرگ متعهد شده ساختار تیم های تجاری را به طور قابل توجهی بازسازی کند و دوباره تعداد مهندسان را نسبت به بقیه مشاغل ارتقا دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2195

به "متا دوباره کارمندانش را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا دوباره کارمندانش را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید