مدل ساعت مچی مردانه

به گزارش بازیکده، در این مطلب مجموعه ای از جدیدترین و شیک ترین مدل های ساعت مچی مردانه را برای شما در نظر گرفته ایم.

مدل ساعت مچی مردانه

خبرنگاران | سرویس مد و پوشاک - مردم در گذشته با نگاه کردن به موقعیت قرار دریافت خورشید در آسمان زمان را متوجه می شدند. سپس ساعت های آفتابی برای معین زمان به وجود آمدند و بعد از آن مخترعین و سازندگان جواهرات با استفاده از قطعات فلزی اقدام به فراوری ساعت های مکانیکی کردند. ساعت های مکانیکی اغلب عظیم بودند و امکان جابجایی آن ها وجود نداشت. بعد از همه این پیشرفت ها ساعت های جیبی کوچک روی کار آمدند. ساعت های جیبی بسیار گران بودند و فقط افرادی از طبقه های بالای اجتماعی قادر به خریداری آن ها بودند. معمولا این ساعت ها به یک تکه چرم و یا فلز در کنار جیب متصل می شد تا از به سرقت رفتن آن ها جلوگیری گردد. دارندگان ساعت های جیبی آن را در جیبشان می گذاشتند و هر بار که می خواستند زمان را بدانند آن را از جیب خود خارج می کردند. این ساعت ها fobs نامیده می شدند. در این مطلب مجموعه ای از جدیدترین و شیک ترین مدل های ساعت مچی مردانه را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد توجهتان واقع شوند.

جدیدترین و شیک ترین مدل های ساعت مچی مردانه

ساعت مچی Breitling

ساعت مچی Breitling از سال 1884 فراوری شده است. قطعات آن کاملا سوئیسی است و در سه مدل فراوری می گردد که عبارتند از ساعت های Breitling مخصوص غواصی ( SuperOcean)، حمل و نقل هوایی ( Navitimer) و لوکس ( Breitling for Bentley). گران قیمت ترین مدل این ساعت ( Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon) نام دارد که هزینه آن 175،000 $ است.

Bulgari

Bulgari یک ساعت سوئیسی است و این مدل از آن متعلق به سال 2012 است. همچنین دارای شیشه مقاوم و استایلی ویژه می باشد.

Cartier

طرح های پیشرفته این ساعت واقعا چشمگیر است. یکی از ویژگی های مهم این ساعت تقویم آن است. این مدل از Cartier متعلق به سال 2013 است.

Chopard

Chopard از دسته ساعت های پیشرفته است. از ویژگی های این ساعت می توان به تقویم و خصوصیت ضد آب بودن آن اشاره نمود. نام این ساعت زیبا بر اساس نام مبدع آن لویی اولیس چوپارد انتخاب شده است.

Christian Dior

این مدل از سری ساعت های Dior واقعا زیبا و شیک است. امکانات مطلوبی بر روی این ساعت تعبیه شده است.

Daniel Wellington

ساعت های Daniel Wellington در عین سادگی بسیار مقاوم و زیبا هستند. تنوع مدل در این مارک زیاد است.

Maitres Du Temps

این مدل واقعا با کیفیت و مناسب است. طراحی منحصر به فرد آن هر کسی را به خود جذب می نماید.

Movado

ساعت کامپیوتری Movado بسیار زیبا و پرطرفدار است. برای افرادی که به ساعت های کامپیوتری علاقه دارند توصیه می کنیم که این مدل را از دست ندهند.

Tissot

ساعت Tissot جزو بهترین ساعت های مچی در این لیست است که هر فرد علاقه مند به ساعت مچی را کاملا راضی می نماید.

Vacheron Constantin

طراحی فوق العاده پیشرفته این ساعت چشم ها را خیره می نماید. اگر به دنبال یک ساعت مچی متفاوت و زیبا هستید Vacheron Constantin را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: setare.com
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1412

به "مدل ساعت مچی مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل ساعت مچی مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید