مدیر زن ایرانی رسما به استخدام فیفا عایدی

به گزارش بازیکده، گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از 19 سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه ای تازه به استخدام رسمی فیفا عایدی.

مدیر زن ایرانی رسما به استخدام فیفا عایدی

به گزارش خبرنگاران پریا شهریاری که طی روزهای گذشته برآورد های زیادی در خصوص جایگزینی او به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون به گوش می رسید، به عضویت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال عایدی.

در روزهای اخیر و بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، شایعات زیادی در خصوص پیشنهاد نایب رئیسی سوم به پریا شهریاری مطرح شده است، پیش از این نیز برآورد رسانه ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه ای را رقم زده است.

شهریاری که پیش از این 19 سال به طور مستمر به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال ایران مدیریت می کرد و بعد از استعفا از این سمت، 3 ماه نیز در سازمان لیگ به عنوان مدیرفنی و توسعه مشغول به کار بود، بعد از قطع همکاری با فدراسیون ایران، به عنوان اولین مدیر زن ایرانی وارد مقر فیفا شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2077

به "مدیر زن ایرانی رسما به استخدام فیفا عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر زن ایرانی رسما به استخدام فیفا عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید