مسابقات آسیایی تنیس در مشهد شروع شد

به گزارش بازیکده، رئیس هیئت تنیس استان خراسا ن رضوی گفت: مسابقات تنیس قهرمانی آسیا در رده سنی کمتر از 14 سال دختران و پسران در مشهد در حال برگزاری است.

مسابقات آسیایی تنیس در مشهد شروع شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با قیمت تور بالی زمستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

محمدرضا تدین در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: مسابقات تنیس قهرمانی آسیا در رده سنی کمتر از 14 سال دختران و پسران در مشهد در حال برگزاری است.

وی با بیان این که 53 شرکت کننده در این مسابقات حضور دارند، توضیح داد: تعداد شرکت کنندگان دختر و پسر به ترتیب 20 و 33 نفر است. مسابقات جدول فرعی از روز شنبه شروع شده و امروز دوشنبه رقابت های جدول اصلی در حال برگزاری است.

رئیس هیئت تنیس استان خراسا ن رضوی گفت: 6 نفر شرکت کننده از سایر کشورها برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند، اما یک نفر از پاکستان در این رقابت ها حضور دارند.

تدین با بیان این که کسب رتبه در این رقابت ها سبب افزایش امتیاز و رتبه تنیسورها حاضر در این رقابت ها می گردد، گفت: فدراسیون تنیس مجوز این رقابت ها را دریافت نموده و هیئت تنیس استان مستقیم با فدراسیون آسیایی تنیس در ارتباط است.

وی گفت: لیگ برتر تنیس با پیگیری و درخواست هیئت تنیس خراسان رضوی بعد از حدود 5 سال دوباره را ه اندازی می گردد و دور رفت آن حدود یک ماه دیگر برگزار و دور برگشت آن به میزبانی مشهد برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 635

به "مسابقات آسیایی تنیس در مشهد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات آسیایی تنیس در مشهد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید