معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن

به گزارش بازیکده، شهر کودک شاپرک اولین مجتمع تخصصی کودک در تهران است. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا با این مرکز خرید کودک بیشتر آشنا شویم .

معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن

مجتمع تجاری شهر کودک شاپرک

مرکز خرید شاپرک اولین مجتمع تخصصی کودک در ایران است که 9 طبقه دارد و از تابستان 95 در راستای رفع تخصصی نیازهای بچه ها فعالیت می کند.

حضور برندهای برتر کالایی و خدماتی کودک، موقعیت جغرافیایی مناسب و معماری بچه هاه، امکان استفاده از برندهای مناسب و دسترسی به یک مجموعه کامل و سیستم مدیریتی و امنیتی هوشمند از جمله مزایایی است که این مرکز خرید از آنها بهره می برد.

پوشاک و کفش کودک، سیسمونی نوزاد ، اسباب بازی ، نوشت افزار و کتاب کودک ، مبلمان و دکوراسیون اتاق بچه ، مواد غذایی کودک و ... از جمله مواردی هستند که می توانید آنها را از این مرکز خرید تهیه کنید.

این مرکز خرید مخصوص بچه ها است تمام وسایل مورد نیاز بچه ها را می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید .فروشگاههای پوشاک , اسباب بازی , کفش , لوازم سیسمونی , آرایشگاه و…در این مرکز وجود دارند .

در ضمنً این مرکز شهربازی هم دارد که شما می توانید سانسهای مختلف کودک را تحویل داده و به خریدتان برسید .

امکانات مرکز خرید شاپرک

مرکز خرید شاپرک تهران : از امکانات موجود در این مرکز خرید عبارتند می توان به چهار طبقه پارکینگ، اتاق شیردهی مادر و کودک ، فودکورت با غذاها و نوشیدنی های سالم ، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی ، مرکز استعدادیابی و تندرستی ، باشگاه ورزشی مادر و کودک ، فروشگاه زنجیره ای برای انجام خریدهای روزانه ، مرکز روانشناسی و آموزشگاه بازیگری کودک اشاره کرد .

آدرس و تلفن خرید شاپرک تهران

  • آدرس مرکز خرید شاپرک تهران : استان تهران، شهر تهران، بزرگراه رسالت (راستا غرب به شرق) ، خیابان رسالت ، حد فاصل اتوبان باقری و چهار راه دردشت ، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت ، نرسیده به بزرگراه باقری ، مرکز خرید شاپرک
  • تلفن مرکز خرید شاپرک تهران : 02177227000

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1134

به "معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن" امتیاز دهید

3 کاربر به "معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید