معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت؛ خوش ساخت و کاربردی

به گزارش بازیکده، پایه نگهدارنده تبلت، ابزارساده ای است که یاری بزرگی به کاربران می نماید. این وسیله به سادگی روی سطوح مختلف قرار می گیرد و کار با تبلت را برای افراد راحت تر می نماید. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا شما را با برترین و باکیفیت ترین پایه های نگهدارنده تبلت آشنا کنیم.

معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت؛ خوش ساخت و کاربردی

پایه نگهدارنده تبلت سنا پلاستیک مدل بیسیک

فهرست خود را با پایه نگهدارنده تبلت مدل بیسیک شروع می کنیم. این وسیله ساده و ارزان را می توانید روی میز و سایر سطوح محکم قرار دهید و از آن استفاده کنید. این محصول در ابعاد 150mm*3mm*245mm و با جنس پلاستیک محکم در دو رنگ فراوری شده و به فروش می رسد. به علت طراحی ساده و قیمت مناسب، این استند پیروز شده نظر مثبت بیش از 74 درصد از خریداران در خبرنگاران را نسبت به خود جلب کند.

پایه نگهدارنده تبلت مدل سه کاره

اگر برای تبلت و موبایل خود در پی استند هستید، پیشنهاد ما پایه نگهدارنده تبلت مدل سه کاره است. طراحی متفاوت این محصول باعث شده تا کاربران بتوانند هم تبلت و هم موبایل های بین 4 تا 12 اینچ را روی آن قرار دهند و به سهولت استفاده نمایند. ویژگی دیگر این پایه نگهدارنده، امکان چرخش در زاویه افقی و عمودی و بین 10 تا 60 درجه است که به شما یاری می نماید تا بدون نگرانی از کوتاه بودن شارژر، آن را به کار ببرید. خاصیت چند زاویه ای بود به شما امکان استفاده طولانی مدت و در جهت های مختلف بدون استهلاک را می دهد. این محصول وزن بالایی ندارد و برای تبلت های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر در پی خرید یک نگهدارنده ساده ، بدون فن و با قیمت مناسب هستید، خرید این محصول را توصیه می کنیم.

استند تبلت مدل چوبی روستیک پایا

برگزاری کلاس های انلاین و جلسات مختلف باعث شده تا احتیاج به پایه نگهدارنده تبلت بیش از قبل احساس گردد. استند تبلت مدل چوبی روستیک پایا، نگهدارنده ای مستحکم و زیباست که علاوه بر ایجاد مجذوب کنندهیت روی میز کار شما، محلی مستحکم برای قرار دادن تبلت محسوب می گردد. روی سطح این استند، 4 فضا وجود دارد که از آنها می توان برای قرار دادن لوازم اداری کوچک مثل پاک کن، پونز و… استفاده کرد. محصولی که در این بخش معرفی شده، دارای دو رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید کنید.

استند تبلت مدل NTL011

نگهدارنده های تبلت از جنس های مختلفی ساخته شده اند، یکی از برترین انواع آن، پایه استند تبلت مدل NTL011 است. این پایه به طور کامل از چوب ساخته شده و کاربران می توانند شیب آن را به راحتی تنظیم نمایند. بهتر است بدانید در ساخت این وسیله از هیچ نوع پیچ و مهره فلزی استفاده نشده است و همه بخش های آن از جنس چوب است. این محصول، ارتفاع تبلت را تا حد استاندارد افزایش می دهد. به این ترتیب برای استفاده از آن احتیاج به پایین آوردن گردن خود ندارید و فشار مضاعفی را تحما نخواهید کرد. در مجموع محصول مذکور، طراحی ساده و مجذوب کنندهی دارد و شما می توانید برای انواع و اقسام میزهای کار از آن استفاده کنید.

استند تبلت مدل F541

احتیاج به پایه تبلت با طول بلند دارید؟ پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل F541 گزینه مناسب برای کار شماست. این پایه 1/7 متر ارتفاع و توان تحمل وزن تا 1/5 کیلوگرم را دارد. در این محصول از پایه مثلثی با میله فلزی تلسکوپی و انعطاف پذیر استفاده شده که بخش هولدر ان، قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارد. از طریق این قابلیت شما می توانید بدون تغییر شرایط زاویه دیدتان را عوض کنید. ارتفاع محصول از سطح زمین 90 الی 170 سانتیمتر با پایه فلزی به قطر 20 میلیمتر است.

استند تبلت مدل پاپیتی مناسب برای سامسونگ A7

بچه ها نیز برای کار با تبلت های مختلف احتیاجمند به پایه نگهدارنده هستند. استند تبلت مدل پاپیتی کد 6 می تواند گزینه مجذوب کنندهی برای صاحبان Galaxy tab A7 شما باشد. در ساخت این تبلت از سیلیکون ضد حساسیت استفاده شده و طراحی آبرنگی (رنگین کمانی) آن، باعث ایجاد شکل چشم نواز شده است. محصول حال حاضر دو دسته برای نگه داشتن در دست و یک پایه در زاویه 60 درجه برای تماشای تبلت دارد. در طراحی محصول به ارگونومی توجه زیادی شده و دسترسی به به تمامی پورت ها، اسپیکر، میکروفون و دوربین تبلت به راحتی ممکن است.

استند تبلت مدل DF-028 برای Galaxy Tab A 8.0

وقتی صحبت از بچه ها به میان می آید، طراحی مجذوب کننده، رنگ بندی چشمگیر و در نهایت ضد ضربه بودن اهمیت بالایی پیدا می نماید. بنابراین اگر صاحب تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 T295 / T290 هستید، استند تبلت مدل DF-028 را می توانید با اطمینان تهیه کنید. این پایه تبلت سیلیکونی قابلیت دسترسی راحت به تمامی پورت ها، دوربین و کلیدها را نیز برای کاربران فراهم می نماید.

استند نگهدارنده تبلت یونیمات مدل D-550 plus

ویژگی های خاص و منحصر به فرد پایه نگهدارنده تبلت مدل D-550 Plus، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و بدون ترس از آسیب های اسکلتی و عضلانی به مدت طولانی از تبلت یا موبایل خود استفاده نمایند. این محصول از برند مطرح یونیمات است و باداشتن جای پیچ 1.4 اینچی، به راحتی قابلیت نصب روی کلیه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را دارد.

از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به وزن کم، قابلیت تنظیم برای استفاده از گوشی یا تبلت و وجود قفل چرخشی در بخش پشتی اشاره نمود. این محصول کاربرد زیادی در برگزاری جلسات آنلاین، عکاسی، فیلمبرداری و حضور در کلاس های آنلاین دارد. حین خرید آن، برای شما 4 عدد چسب نیز ارسال می گردد که هدف از استفاده از آنها، جلوگیری از وارد شد خط و خش به تبلت و افزایش امنیت آن است.

پایه نگهدارنده تبلت مدل LP177

برای افرادی که در پی قرار دادن استند تبلت روی میز هستند، مدل LP177 را می توان گزینه ای ارزان و مناسب دانست. این پایه ابزار ساده ای است که برای استفاده از آن احتیاج به برخورداری از فناوری خاصی نیست. تنها کافی ست تبلت خود را روی این پایه قرار دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از این وسیله برای تبلت های سبک است تا از واژگون شدن آن جلوگیری گردد.

پایه نگهدارنده تبلت یسیدو مدل LP02

آخرین مورد از فهرست نگهدارنده ها برای تبلت، پایه نگهدارنده تبلت یسیدو مدل LP02 است. این محصول پرکاربرد و حرفه ای از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. ابعاد این محصول 24×4.3×1.2 سانتیمتر با قابلیت تنظیم ارتفاع از 7.5-10.5 سانتی متر است. علاوه بر موضوعات ذکر شده، این محصول با هدف جلوگیری از آسیب به بدنه و نمایشگر، از استاپرهای پلاستیکی در بخش های مختلف بهره می برد.

معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت؛ سخن پایانی

در این راهنمای خرید، به معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت کاربردی با قیمت های مناسب پرداختیم. بعضی از این پایه ها دارای ارتفاع ثابت هستند و برای بعضی دیگر می توانید ارتفاع را تغییر دهید. امیدواریم این مطلب مناسب شما باشد و حداقل یکی از گزینه ها توجه شما را برای خرید استند مناسب تبلت توجه شما را جلب نموده باشد. باید خاطرنشان کنیم در خبرنگاران صدها مدل متنوع از استندهای تبلت به فروش می رسد و با کلیک بر روی لینک زیر می توانید تمام آنها را مشاهده کنید.

ٰ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1402 بروزرسانی: 25 آبان 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2245

به "معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت؛ خوش ساخت و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 پایه نگهدارنده تبلت؛ خوش ساخت و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید