گوشی مورد علاقه ژاپنی ها، نه سامسونگ، نه سونی نه حتی آیفون 15، عکس

به گزارش بازیکده، زومیت نوشت: اگرچه اپل آیفون 13 مینی را از فروشگاه آنلاین خود حذف نموده، اما این گوشی میان ژاپنی ها همچنان هواداران زیادی دارد.

گوشی مورد علاقه ژاپنی ها، نه سامسونگ، نه سونی نه حتی آیفون 15، عکس

اپل ماه گذشته آیفون 15 را در سرتاسر دنیا عرضه کرد و این گوشی ها در چهار مدل با نمایشگرهای 6.1 و 6.6 اینچی دردسترس خریداران قرار گرفته اند.

ورود نوترین نسخه از گوشی آیفون باعث شد اپل آیفون 13 مینی را از فروشگاه آنلاین خود حذف کند. این دستگاه همان طور که از نامش پیدا است، از نمایشگر کوچک تر با ابعاد 5.4 اینچ بهره می برد. البته به علت فروش پایین، اپل این مدل را از سری آیفون 14 حذف کرد.

طبق گزارش Nikkei Asia، هواداران آیفون مینی همچنان زیاد هستند به طوری که مقدار تقاضا برای خرید آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی اخیراً در این کشور افزایش یافته است.

مشتریان ژاپنی پس از عرضه سری آیفون 15 به بازار، در بازار آنلاین نیکوزموما در پی خرید مدل مینی گوشی اپل بودند و طبق گزارش ها، فروش آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی نسبت به هفته قبل در این کشور دوبرابر شده است.

ماساتوشی اوهنو، رئیس بخش مصرف کننده در سایت خرید آنلاین نیکوزموما می گوید: گوشی های دست دوم اکنون برای افرادی که قصد خرید مدل مینی آیفون را دارند به گزینه اصلی تبدیل شده است.

  • شکاری ترسناک مار پیتون که از دهانش بیرون زده/ عکس

  • شیائومی از رقیب آیفون 15 رونمایی کرد/ غول چینی با بدنه تیتانیومی/ عکس

گفته می گردد قیمت ارزان و دست دوم بودن ازجمله دلایل افزایش فروش آیفون مینی بوده است؛ به عنوان مثال آیفون 15 با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی در ژاپن با برچسب 830 دلار عرضه می گردد درحالی که قیمت آیفون کارکرده 12 مینی با حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت حدود 265 دلار و آیفون 13 مینی با حافظه 128 گیگابایت 465 دلار است.

تنها گزینه برای افرادی که قصد خرید آیفون نو با نمایشگر کوچک را دارند، آیفون SE مدل 2022 است که از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می برد و قیمت گوشی مذکور از 429 دلار آغاز می گردد. به هر حال طراحی این دستگاه قدیمی بوده و باوجود استفاده از نمایشگر جمع وجورتر ازنظر ابعاد فقط کمی از آیفون 6.1 اینچی کوچک تر است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آبان 1402 بروزرسانی: 4 آبان 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2243

به "گوشی مورد علاقه ژاپنی ها، نه سامسونگ، نه سونی نه حتی آیفون 15، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مورد علاقه ژاپنی ها، نه سامسونگ، نه سونی نه حتی آیفون 15، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید