معرفی 6 هتل زیبا و رویایی ، رزرو آنلاین هتل های خارجی

به گزارش بازیکده، خوابیدن در فضای آزاد همیشه لذت بخش است ، اما درباره خوابیدن در کیسه خواب و در یک چادر کوچک صحبت نمی کنیم بلکه در مورد خوابیدن در یک هتل زیبا با تخت هایی به راحتی تخت های یک هتل پنج ستاره حرف می زنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید در بررسی بهترین هتل ها و اقامتگاه های جهان: خرید بلیط هواپیما به صورت انلاین

معرفی 6 هتل زیبا و رویایی ، رزرو آنلاین هتل های خارجی

تماشای ستارگان هنگام خوابیدن

خوابیدن در فضای آزاد همیشه لذت بخش است، اما درباره خوابیدن در کیسه خواب و در یک چادر کوچک صحبت نمی کنیم بلکه در مورد خوابیدن در یک هتل زیبا با تخت هایی به راحتی تخت های یک هتل پنج ستاره حرف می زنیم. این مانند یک رویاست. چندین هتل در سراسر دنیا وجود دارند که امکاناتی کاملا خاص را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. شما می توانید درخواست کنید مکان خواب شما در طبیعت قرار بگیرد یا این که فقط اتاقی رو به ستارگان با سقفی متحرک داشته باشید. این 6 هتل بهترین مکان برای تجربه خوابیدن در طبیعت هستند.

هتل LAlbereta

این هتل در فاصله کمی از دریاچه Iseo، که محل پل های شناور فرود هواپیما هستند واقع شده است. LAlbereta در میان تپه ها و باغ های انگور قرار گرفته است. سوییت های این هتل مجهز به سقف های متحرکی است که در بالای تخت های نرم و مجلل قرار دارند. اگر این منظره باب میلتان نبود ، تخت به سمت تراس تنظیم شده و شما شاهد منظره ای مجذوب کننده و زیبا از محیط اطراف این هتل خواهید بود.

هتل Nkwichi

این هتل در ساحل دریاچه مالاوی در آفریقا قرار گرفته است و از طریق مرزهای مالاوی، موزامبیک و تانزانیا احاطه شده است. این هتل با شکوه، امکاناتی به نام تخت های ستاره ای را ارائه می دهد. این ویژگی به مهمانان این امکان را می دهد که گوشه ای خلوت از ساحل یا قسمتی نزدیک آب را برای خواب انتخاب کنید. این تخت ها از طریق بالش ها و پتو های مخمل و فانوس هایی رمانتیک تزئیین شده اند.

هتل Land

Land یک هتل پنج ستاره است که در باغ های انگور کشور پرتغال واقع شده است. از جمله امکانات این هتل، غذاهای فوق العاده، اسپا، قایقرانی و اتاق هایی با سقف های متحرک است.

هتل Elqui Domos

دره Elqui در شیلی از به نام مکانی برای رصد های نجومی معروف است پس تعجبی ندارد که مسافران ماجراجو و کنجکاو علاقمند به نجوم را به خود جذب می کند. در اینجا مهمانان می توانند در ساختارهای گنبدی شکل که سقف های مشبک با قابلیت بازشدن دارند، یا در کلبه هایی در نقاط مرتفع که دارای اتاق های رو باز و تراس هستند اقامت کنند. شیلی

هتل Adrère Amellal

ممکن است دسترسی به این هتل که در مصر واقع شده است، آسان نباشد. زیرا با اتومبیل به مدت یک روز از قاهره فاصله دارد. اما اگر در پی مکانی خاص و مجذوب کننده می گشت، این هتل می تواند بسیار مناسب باشد. در این هتل که از بربر الهام گرفته شده است و با محیط زیست سازگار است، هیچ گونه نیروی الکتریسیته استفاده نشده و قبل از خواب به شما امکان خوابیدن روی تخت هایی در پشت بام را می دهد تا بتوانید ستاره ها را تماشا کنید. سفر به مصر

هتل Jade Mountain

با داشتن بیش از 600 هکتار زمین در ساحل سینت لوسیا وردانت، این هتل، یک مکان کاملا خاص است. هر کدام از اتاق ها علاوه بر داشتن همه امکانات، دارای گردشگاه های خصوصی و استخرهای بزرگ هستند. اما از عجیب ترین ویژگی های این هتل، نداشتن دیوارهای خارجی است. اتاق ها کاملا باز هستند و به مهمانان این امکان را می دهند که منظره 270 درجه از دریای کارائیب و کوه های پیتون را ببینند. به علاوه آن ها امکان تماشای غروب زیبای خورشید را هم خواهید داشت.

برای رزرو آنلاین هتل های خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1705

به "معرفی 6 هتل زیبا و رویایی ، رزرو آنلاین هتل های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 هتل زیبا و رویایی ، رزرو آنلاین هتل های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید