مقاله: قرص لومیدکس (Lomidex) چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد؟

به گزارش بازیکده، اگرچه استفاده از داروهای موجود در داروخانه ها در مواردی که اسهال شدید باشد کارساز بوده و شرایط بیمار را بهبود می بخشد اما می توان برای نتیجه گیری بهتر و در مواردی برای پیشگیری از ابتلا به اسهال، از خوراکی ها و گیاهان طبیعی در دسترس هم استفاده کرد. لینک زیر در این زمینه به شما یاری می نماید.

مقاله: قرص لومیدکس (Lomidex) چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد؟

قرص لومیدکس یا لوپرامید یک داروی ضد اسهال است که با کند کردن فعالیت حرکتی روده، میزان دفع آب و نمک های بدن را کاهش می دهد. توجه داشته باشید که لومیدکس برای اسهال های ناشی از عفونت توصیه نمی شود زیرا دفع میکروب ها را از روده به تأخیر می اندازد.

امیدوارم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. درصورتی که تجربه مصرف این دارو را داشته و دیدگاهی در این باره دارید، نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای این مقاله در قسمت ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

خبرنگاران | سرویس سلامت - اسهال شرایطی است که در آن فرد بیمار دست کم سه بار در روز دفع مدفوع روان یا مایع دارد. این حالت می تواند چند روز به طول بینجامد که در نهایت موجب کم آبی بدن می شود. البته مدت زمان بیماری به نوع اسهال هم بستگی دارد. اسهال آبکی کوتاه مدت بوده اما نوع و اسهال پایدار، ممکن است دو هفته یا بیشتر هم فرد را درگیر نمایند. عفونت روده اغلب موجب بروز این عارضه می شود. عفونت روده ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود که از دلایل مهم آن آلودگی و مصرف خوراکی های نامناسب است. اگرچه تغییر در رژیم غذایی اولین قدم در درمان اسهال است اما به منظور تسریع در فرایند بهبودی بیمار، داروهای مختلفی وجود دارد. قرص لومیدکس یکی از این داروهاست که در ادامه قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

منبع مقاله: قرص لومیدکس (Lomidex) چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد؟

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1854

به "مقاله: قرص لومیدکس (Lomidex) چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قرص لومیدکس (Lomidex) چیست و مصرف آن چه عوارضی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید