ممفیس دیپای در یک قدمی اتلتیکو مادرید

به گزارش بازیکده، در خصوص شرایط فعلی ممفیس دیپای می توان گفت که او در یک قدمی اتلتیکو مادرید واقع شده است. مهاجم هلندی بارسا پس از جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو و انتقالش به چلسی، حالا مهم ترین گزینه جانشینی او محسوب می گردد.

ممفیس دیپای در یک قدمی اتلتیکو مادرید

اتلتیکو که دیروز کار انتقال ژوائو به چلسی تا انتها فصل را نهایی کرد، در ابتدا قصد خرید بورخا ایگلسیاس، مهاجم بتیس، را داشت، ولی به دلیل رقم بالای انتقال منصرف شد و حالا ممفیس دیپای را قرضی تا انتها فصل می خواهد.

دیپای تنها تا انتها فصل با بارسا قرارداد دارد و در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. این آخرین فرصت بارسا برای سود کردن از انتقال دیپای است و مهاجم هلندی که در ایده های ژاوی جایی ندارد نیز ترجیح می دهد 6 ماه آینده را در تیمی باشد که هر هفته در ترکیب اصلی اش به میدان برود. دیپای به خوبی با فضای فوتبال اسپانیا آشناست و تطابق پذیری اش سریع خواهد بود. ضمن اینکه ارتباط عالی بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو که در سال های اخیر لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان را از یکدیگر جذب نموده اند، نیز مزید بر دلیل شده تا دیپای در آستانه پیوستن به تیم تحت راهنمایی دیه گو سیمئونه قرار بگیرد. انتظار می رود پس از انتها کار بارسا در سوپرجام اسپانیا (یکشنبه شب در صورت صعود به فینال) این انتقال قطعی گردد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2140

به "ممفیس دیپای در یک قدمی اتلتیکو مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممفیس دیپای در یک قدمی اتلتیکو مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید