مه گرفتگی پدیده غالب در محورهای استان

به گزارش بازیکده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بارش باران در محورهای کرمان - بردسیر - سیرجان، کرمان - ماهان و بم - دهبکری اضافه کرد: مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در بعضی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

مه گرفتگی پدیده غالب در محورهای استان

به گزارش خبرنگاران، احسان عراقی زاده در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جاده های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در محور کرمان - بافت به سمت رابر و در منطقه قنات سیر و سنگ صیاد بارش برف خفیف را داریم.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای کرمان - بردسیر - سیرجان، کرمان - ماهان و بم - دهبکری از شب گذشته(چهارشنبه 27 آذر) تا صبح امروز اضافه نمود: مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در بعضی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

عراقی زاده توضیح داد: در روستای هوتک آبگرفتگی پل را داشتیم که از یک ساعت قبل با حضور راهداران مشکل حل و تردد برقرار شده است.

معاون راهداری استان کرمان با اشاره به بارش باران در گردنه خراسانی محور کرمان - راور بیان نمود: در روزهای اخیر حادثه و مشکل خاصی در محورهای استان کرمان به وجود نیامده و در حال برآورد خسارت هستیم زیرا تخریب بعضی راه های روستایی براثر سیلاب رخ داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 591

به "مه گرفتگی پدیده غالب در محورهای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مه گرفتگی پدیده غالب در محورهای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید