سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399

به گزارش بازیکده، برای افرادی که در ایام نوروز قصد سفر و سرگرمی در شهرهای داخل کشور را دارند در اینجا 3 تور هیجان انگیز و مجذوب کننده را معرفی نموده ایم. هدف از سفر کردن گاهی پر کردن اوقات فراغت است و گاهی نیز برای لذت و سرگرمی که این دو هر کدام تور با ویژگی های خود را لازم دارد. در ایام نوروز همه شهرهای ایران میزبان مسافران نوروزی است ولی در این میان از بعضی شهرها به واسطه آب و هوای عالی نسبت به سایر شهرها استقبال بیشتری میشود. اگر به آمار رزرو بلیط هواپیمای داخلی در ایام نوروز در سال های گذشته نگاهی بیندازیم خواهیم دید که بیشترین رزروها مربوط به شهرهای کیش، مشهد، شیراز، اصفهان و بندرعباس بوده است. اگر شما در حال برنامه ریزی برای خرید تور داخلی هستید، کدام مقصد را انتخاب میکنید؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با 3 مقصد پرطرفدار نوروز آشنا شوید.

سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399

تور کیش نوروز 99

از اواخر ماه فروردین آب و هوای کیش به سمت گرمای زیاد پیش میرود، بنابراین زمان نوروز آخرین فرصت استفاده از آب و هوای عالی این جزیره زیبا است که از زمان زمستان آغاز شده است. اگر قصد رزرو تور نوروز را دارید یکی از برترین و هیجان انگیزترین مقاصدی که میتوانید انتخاب کنید جزیره کیش خواهد بود.

تور مشهد نوروز 99

مشهد نیز یکی از تورهای مجذوب کننده ایام نوروز است که با بازدید از طرقبه و شاندیز به یکی از تورهای هیجان انگیز این بخش تبدیل شده است. شیشلیک شاندیز یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری این منطقه است.

همانطور که میدانید بلیط هواپیما مشهد در همه ایام سال هوادار دارد و چیزی که باعث میشود در نوروز به حجم قابل توجهی از مسافران این مقصد اضافه شود تعطیلات است که امکان سفر را حتی با ماشین شخصی و اتوبوس و قطار نیز فراهم نموده است.

تور اصفهان نوروز 99

اصفهان و میدان نقش جهانش که معروفیت جهانی دارد در ایام نوروز به شدت شلوغ است و همه مسافران در جای جای این شهر زیبا مشاهده میشوند. زاینده رود نیز اگر روان باشد، بر حال و هوای خوب مسافران می افزاید و افرادی که بلیط هواپیما اصفهان در ایام نوروز رزرو نموده اند به این نتیجه خواهند رسید که چه جای عالی را برای سفر انتخاب نموده اند.

برترین راه برای آگاه شدن از تورهای نوروز 99 شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز (خبرنگاران) تماس با شماره 02175134000 هست، در این حالت میتوانید از متخصصان بخش تور هدایت دریافت کنید و در نهایت با توجه به قیمت و هتل درخواستی، نسبت به خرید برترین تور داخلی نوروز 99 اقدام کنید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2059

به "سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید