موافقت شبه نظامیان حفتر با آتش بس در لیبی در روز عید قربان

به گزارش بازیکده، گروه موسوم به ارتش ملی لیبی به ریاست خلیفه حفتر ضمن اعلام موافقت با آتش بس در لیبی در روز عید قربان گفت که طرح سازمان ملل برای آتش بس در روز عید را می پذیرد.

موافقت شبه نظامیان حفتر با آتش بس در لیبی در روز عید قربان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، احمد المسماری سخنگوی ارتش ملی لیبی که ریاست آن را خلیفه حفتر بر عهده دارد، گفت که با طرح آتش بس سازمان ملل در لیبی در روز عید قربان موافق است.

وی گفت که همه عملیات نظامی ارتش حفتر از شنبه تا دوشنبه آینده متوقف می گردد تا ملت لیبی بتواند روز عید قربان را جشن بگیرد.

به گزارش روسیاالیوم، المسماری تاکید نمود که هرگونه عملیات نظامی در روز عید قربان نقض آتش بس است و ارتش ملی لیبی به آن پاسخ خواهد داد.

این در حالی است که پیشتر شبکه سعودی العربیه گزارش داده بود فرماندهی ارتش ملی لیبی با پیشنهاد سازمان ملل برای آتش بس انسانی مخالف است.

شورای ریاستی دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج دیروز(آدینه) گفته بود که با پیشنهاد آتش بس انسانی محدود در ایام تعطیلات عید سعید قربان موافقت نموده است.

درگیری ها در لیبی از 15 فروردین سال جاری شروع شد؛ زمانیکه خلیفه حفتر -فرمانده شبه نظامیان شرق لیبی- فرمان حمله به پایتخت لیبی (طرابلس) مقر دولت وفاق لیبی را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 211

به "موافقت شبه نظامیان حفتر با آتش بس در لیبی در روز عید قربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت شبه نظامیان حفتر با آتش بس در لیبی در روز عید قربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید