موفقیت دشمن در تربیت نسل خشن در ایران ، تربیت در دنیای مجازی را پیگیری کنیم

به گزارش بازیکده، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تربیتی نسل نو به ویژه در حوزه فضای مجازی را دنبال کنیم، گفت: متاسفانه امروز کوشش دشمن برای تربیت نسل خشن بر روی عده ای کم یا زیاد موثر بوده است.

موفقیت دشمن در تربیت نسل خشن در ایران ، تربیت در دنیای مجازی را پیگیری کنیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران در آئین افتتاح سه یاورشهر در تهران گفت: امروز شاهدیم که اندازه و تعدادی که شهرداری تهران در ایجاد مراکز یاورشهر و جمع آوری معتادین متجاهر وعده داده بود محقق شده و امیدواریم در راستا تربیت انسان ها حرکت های خوبی انجام گردد تا افرادی که گرفتار مشکل اعتیاد شده اند از این ورته هولناک هلاکت بیرون بیایند.

او اضافه نمود: یکی از راه هایی که دشمن به ما آسیب زده و می زند همین موضوع اعتیاد است. معضلی که جامعه را به سکون و عدم تحرک و در نهایت مرگ می رساند. مشکلاتی که در میان معتادان شاهد آن هستیم و کوشش دشمن نیز در توسعه بیشتر چنین جامعه ای لحظه ای متوقف نمی گردد بنابراین در این حوزه هر چه کوشش کنیم نتایج شایسته ای به همراه خواهد داشت.

چمران گفت: امیدواریم آموزش های این افراد در مراکز یاورشهرها به خوبی دنبال گردد و موضوع کاریابی برای آنها نیز مورد توجه قرار گیرد. چرا که اگر این افراد کار نداشته باشند بار دیگر به اعتیاد برخواهند گشت.

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم همه مسئولین در این عرصه گام های موثری بردارند تا این افراد به زندگی آبرومند بازگردند. خوشحالیم که در ولادت پیامبر اکرم که حرکت نخست ایشان تربیتی بود ما نیز توانستیم در این حوزه گام موثری برداریم و در تربیت جوانان کاری انجام دهیم.

تربیت در دنیای مجازی را پیگیری کنیم

وی اضافه نمود: متاسفانه امروز کوشش دشمن برای تربیت نسل خشن بر روی عده ای کم یا زیاد موثر بوده است. این در حالیست که ما در کشور متخصصین و مسئولین تربیتی کم نداریم. لذا باید کوشش کنیم تاثیر مثبت را بر روی نسل تازه بگذاریم. باید در بلندمدت بتوانیم تربیتی که البته از گذشته شروع شده را جدی تر به ویژه در تربیت دنیای مجازی پیگیری کنیم.

ایجاد منطقه گردشگری در فرحزاد

در بخش دیگری از این مراسم توکلی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران نیز با اشاره به تشکیل قرارگاه اجتماعی، گفت: قرارگاه اجتماعی در حقیقت قرارگاه همدلی بین مسئولین و دستگاه های مختلف است و بالاتر از مسئولیت تک تک مسئولین اقدامات بسیار بزرگی اجرا شده است. در مجموعه شهرداری تهران نیز بخش های مختلفی پای کار آمدند که نتیجه آن امروز قابل مشاهده است. به شکلی که بعضی منطقه ها امروز به کاهش آسیب های اجتماعی دست پیدا کردند و در بعضی منطقه ها نیز هنوز راه در پیش داریم. امروز خوشبختانه در فرحزاد به مرحله ای رسیده ایم که در پی ایجاد منطقه گردشگری هستیم. این خبر مهم و ارزشمندی است. یعنی ما توانسته ایم از مرحله کنترل آسیب عبور کنیم و به مرحله ایجاد فضای گردشگری برسیم.

آسیب ها از ما جلو زدند

او ادامه داد: در قرارگاه اجتماعی همه دستگاه ها همکاری کردند و نتیجه به شکلی شده که سایر شهرها و استان ها در حال الگوبرداری هستند. در شرایطی که در سال های گذشته در موضوع آسیب های اجتماعی کم کاری شده بود آسیب ها از ما جلو زدند ولی امروز در حال ایجاد زیرساخت ها هستیم و با آینده نگری ایجاد بحران هایی همانند سالمندی در تهران را تدبیر می کنیم و مناسب سازی را در دستور کار قرار می دهیم. بی تردید نباید از آسیب ها عقب بمانیم و پس از ایجاد آسیب عمل کنیم. همکاری خوبی در مجموعه شورا و شهرداری تهران شکل گرفته و این موضوع باعث می گردد که به موقع و موثر عمل کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2095

به "موفقیت دشمن در تربیت نسل خشن در ایران ، تربیت در دنیای مجازی را پیگیری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دشمن در تربیت نسل خشن در ایران ، تربیت در دنیای مجازی را پیگیری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید