نت فلیکس رسما انتشار بازی را شروع کرد؛ حضور بازی ها در اپ اندروید نت فلیکس

به گزارش بازیکده، از همان ابتدا معین بود که نتفلیکس تصمیم دارد تا سیستم استریم خود را توسعه دهد. این شرکت تمام کوشش خود را می نماید تا به سیستم استریم اصلی در جهان تبدیل گردد. حال نتفلیکس اعلام نمود که به زودی اپلیکیشن نتفلیکس برای بازی منتشر خواهد شد. نکته مهم اینجاست که این برنامه ابتدا برای گوشی های اندرویدی منتشر خواهد شد. طبق گفته نتفلیکس نسخه iOS در راه است.

نت فلیکس رسما انتشار بازی را شروع کرد؛ حضور بازی ها در اپ اندروید نت فلیکس

در اعلامیه برای این برنامه نوشته شده:

کاربران از امروز می توانند بین 5 بازی موجود زیر انتخاب نموده و آن را تجربه نمایند.

  • Stranger Things: 1984
  • Stranger Things 3: The Game
  • Shooting Hoops
  • Card Blast
  • Teeter Up

کاربران می توانند برنامه نتفلیکس گیمز را از پلی استور گوگل دانلود نمایند. برای تجربه این بازی ها شما احتیاج به اشتراک نتفلیکس خواهید داشت. در یک دستگاه موبایل، نتفلیکس گیمز یک بخش جدا است و بخش های مرتبط با خود را خواهد داشت.

شاید بازی های موجود در این سیستم چیزهای خاصی نباشند اما این فهرست توسعه پیدا خواهد نمود. به علت اینکه نتفلیکس استودیوهای Oxenfree و Night School را خریداری نموده است. این دو استودیو به احتمال زیاد به زودی بخش های بسیار بهتری را به این سیستم اضافه خواهند کرد.

استریمینگ؛ آینده گیمینگ

نتفلیکس برای مدتی است که سیستم استریم بازی خود را آزمایش می نماید. حال نوبت به توسعه و عرضه آن رسیده است. همان طور که گفته شد این برنامه ابتدا برای اندروید و سپس برای iOS منتشر خواهد شد.

با توجه به کوشش های شرکت های بزرگ مثل مایکروسافت و نتفلیکس آینده گیمینگ به سمت استریم پیش خواهد رفت. اینکه پیروز خواهد شد یا نه هنوز معلوم نیست اما تا الان خیلی خوب عمل ننموده است. سیستم استریم xCloud مایکروسافت مسائل بسیاری داشته و همین طور اینکه احتیاجمند یک اینترنت بسیار قوی است.

البته با تجربه بسیار زیاد نتفلیکس در زمینه استریم به احتمال زیاد بهتر عمل خواهد نمود. همین طور این شرکت با یک پلتفرم سبک آغاز نموده که باعث می گردد کاربران بیشتری به این بازی ها دسترسی داشته باشند. امیدواریم که این حرکت نتفلیکس بتواند تغییر بزرگی در دنیای گیمینگ، به خصوص بخش موبایل، ایجاد بکند.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1821

به "نت فلیکس رسما انتشار بازی را شروع کرد؛ حضور بازی ها در اپ اندروید نت فلیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت فلیکس رسما انتشار بازی را شروع کرد؛ حضور بازی ها در اپ اندروید نت فلیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید