هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، کشتی ورزش لحظه ها است

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، امین میرزازاده بعد از کسب مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان دنیا و اسم قهرمانی بزرگسالان آسیا به یکی از مدعیان تیم ملی بدل شد و در نهایت توانست دوبنده تیم اعزامی به المپیک توکیو را از آن خود کند. هر چند این جوان خوزستانی در جهت پیشرفت خود با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود و گرفتار کرونا هم شد اما در سرانجام توانست مزد زحماتش را با المپیکی شدن دریافت کند.

هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، کشتی ورزش لحظه ها است

به همین دلیل میرزازاده که مدتها از سوی کادر فنی به اسم فرد منتخب چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک بود به فرایند رسیدن به دوبنده تیم ملی اشاره نمود و گفت: در زمان برگزاری انتخابی مسابقات جهانی صربستان، من کرونا گرفته بودم و نتوانستم حضور پیدا کنم اما در لیگ کشتی های خوبی گرفتم و بعد از لیگ که اردوها آغاز شدند در تورنمنت اوکراین به مدال برنز رسیدم. چرخه ادامه داشت تا اینکه برای انتخاب نفر اعزامی به المپیک به همراه امیر قاسمی منجزی و علی اکبر یوسفی به جام پیتلاسینسکی لهستان رفتیم. آنجا کشتی گیران خوبی را شکست دادم و اول شدم تا به دوبنده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی برسم.

وی که دو ماه قبل از آغاز کرونا در ووهان چین با رضا کایالپ کشتی گرفت، در خصوص این مبارزه توضیح داد: سال 2019 که من به المپیک ارتش ها رفتم بعد از مصدومیتی که در سال 2018 برایم رخ داده بود، این اولین مسابقه رسمی من محسوب می شد. آنجا از آمادگی کامل دور بودم. کایالپ اسم دار جهان است که در ووهان 5 بر 3 به او باختم. من به توکیو می روم که اثبات کنم از او بهترم. من در مسابقات چین در خاک اشتباهاتی داشتم که اکنون با یاری کادرفنی این اشتباهات را پوشش دادیم و امیدوارم برترین نمایش را در المپیک داشته باشم.

میرزازاده در خاتمه در خصوص رقبایش در المپیک تاکید نمود: کشتی ورزش لحظه هاست و در جایی مثل المپیک باید از همه نظر آماده باشیم. هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت خصوصاً اکنون که المپیک گلچین شده و 16 نفر برتر جهان در آن شرکت خواهیم کرد. ما به همه نگاه داریم و از اردوی قبلی بررسی حریفان را آغاز کردیم تا با شناخت خوب از حریفان پا به مسابقه بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1646

به "هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، کشتی ورزش لحظه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، کشتی ورزش لحظه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید