وابستگی اپل به چینی ها کم می گردد؟

به گزارش بازیکده، اپل همواره کوشش نموده است تا فراوری خود را بین پیمانکاران مختلف و متنوع پخش کند، اما فاکسکان شریک اصلی این شرکت، در طول سال های اخیر بوده است.

وابستگی اپل به چینی ها کم می گردد؟

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برای اولین بار فاکسکان میخواهد بعضی سفارشات آیپد و مک بوک را در خارج از چین انجام دهد.

به گفته یک منبع داخلی، این سازنده می خواهد یک خط مونتاژ جدید در ویتنام برای ساخت آیپد و مک بوک ایجاد کند. خط فراوری در نیمه اول سال 2021 آغاز به فراوری می نماید و در شمال شرقی استان باک گیانگ ویتنام واقع شده است. ظاهراً، اپل از فاکسکان درخواست نموده است که در میان تنش های فزاینده و جنگ تجاری ایالات متحده و چین، از وابستگی به چین بکاهد.

اگرچه فاکسکان هیچ توضیحی در این مورد نداده است، زیرا مجاز به انجام این کار نیست، در حال حاضر یک شرکت تابعه با نام FuKang Technology Co Ltd با 270 میلیون دلار تاسیس شده است و برای رشد فراوریات ویتنام استفاده می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1275

به "وابستگی اپل به چینی ها کم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وابستگی اپل به چینی ها کم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید