پخش سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه

به گزارش بازیکده، سریال تاریخی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان که این روزها مراحل پایانی فراوری را پشت سر می گذارد، قرار است از دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

پخش سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه

همایون اسعدیان در گفت وگویی با خبرنگاران گفت: از چند روز دیگر، پخش سریال بانوی عمارت به کارگردانی آقای عزیزالله حمیدنژاد از شبکه سه شروع می گردد و پس از آن قرار است سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه روی آنتن برود.

او یادآور شد که ضبط سریال لحظه گرگ و میش حدود 20 روز است که به سرانجام رسیده و هم اکنون در مراحل سرانجامی صداگذاری، جلوه های ویژه و مونتاژ قرار گرفته است.

در سریال لحظه گرگ و میش که در ژانر اجتماعی سه دهه از تاریخ ـ از سال 60 تاکنون ـ را روایت می نماید، بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری و ... ایفای نقش نموده اند.

این مجموعه تلویزیونی فراز و فرود زندگی خانواده های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده را روایت می نماید؛ روایتی از دهه شصت که با شروع دهه شصت و حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی ... شروع می گردد و در زمان معاصر سرانجام می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 51

به "پخش سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش سریال لحظه گرگ و میش از دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید