پرواز تهران، گوانجگو به سلامت به زمین نشست

به گزارش بازیکده، مدیرکل روابط عمومی ماهان گفت: در پرواز تهران-گوانگجو خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشت و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به راستا خود ادامه داد.

پرواز تهران، گوانجگو به سلامت به زمین نشست

به گزارش فارس، امیرحسین ذوالانواری، مدیرکل روابط عمومی ماهان گفت: در پی انتشار ادعایی در بعضی رسانه های خارجی مبنی بر تهدید به بمب گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری به اطلاع رساند هواپیمای مسافری ایرباس 340 این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانگ جو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به راستا خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: بنظر می رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین المللی و داخلی به منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است.

ذوالانوار اضافه نمود: شرکت هواپیمایی ماهان در راستای اهداف عالیه خود که در درجه اول حفظ امنیت پرواز و بعلاوه خدمت رسانی مطلوب به مسافران بوده است عزم خود را بیش از پیش جزم نموده است.

مدیرکل روابط عمومی ماهان تأکید کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2094

به "پرواز تهران، گوانجگو به سلامت به زمین نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تهران، گوانجگو به سلامت به زمین نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید