پرواز دو بمب افکن راهبردی آمریکا بر فراز دریای سیاه

به گزارش بازیکده، فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا از پرواز دو بمب افکن راهبردی ایالات متحده بر فراز دریای سیاه اطلاع داد.

پرواز دو بمب افکن راهبردی آمریکا بر فراز دریای سیاه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا دیشب در بیانیه ای گفت که دو بمب افکن راهبردی این کشور از نوع B-1B Lancer بر فراز دریای سیاه به پرواز درآمدند.

در این بیانیه اعلام شده که دو بمب افکن از اسکادران مستقر در پایگاه هوایی فارفورد انگلیس در جریان تمرینات مشترک با شرکا و متحدان اروپایی یک مأموریت ضد کشتی را در منطقه دریای سیاه انجام دادند.

به گزارش روسیا الیوم، در ادامه این بیانیه آمده که هواپیماهای KC-135 ترکیه در طول پرواز به دو بمب افکن آمریکایی سوخت رسانی کردند.

نیروی هوایی آمریکا بعلاوه گفت که این دو بمب افکن مأموریت خود را با همکاری جنگنده های رومانی، لهستانی و کانادایی شرکت کننده در مأموریت ناتو برای نظارت بر حریم هوایی رومانی انجام دادند.

ایالات متحده آمریکا اوایل اکتبر گذشته چهار بمب افکن راهبردی B-1B Lancer را در پایگاه فارفورد انگلیس مستقر نموده بود. این بمب افکن ها پروازهای زیادی را در لیتوانی در نزدیکی مرز روسیه انجام دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1798

به "پرواز دو بمب افکن راهبردی آمریکا بر فراز دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز دو بمب افکن راهبردی آمریکا بر فراز دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید