پوچتینو خواستار جدایی از پاری سن ژرمن؛ رئال مادرید و تاتنهام، مقاصد احتمالی

به گزارش بازیکده، خبرگزاری خبرنگاران- مدیران پاری سن ژرمن آگاه هستند که مائوریسیو پوچتینو می خواهد این تیم را ترک کند.

پوچتینو خواستار جدایی از پاری سن ژرمن؛ رئال مادرید و تاتنهام، مقاصد احتمالی

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید در پی یافتن جانشین برای زین الدین زیدان است و آن ها گزینه ای به نام مائوریسیو پوچتینو را آنالیز می نمایند. به نقل از ماریو کورتخانا از وب سایت گل، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از علاقه رئال مادرید مطلع است و درخواست خروج از پی اس جی را داده است. با این حال جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن آسان نیست چون او یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و باید توافق جهت جدایی حاصل گردد. رابطه پوچتینو با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن خیلی خوب نیست و این مسئله می تواند به جدایی این سرمربی آرژانتینی از پی اس جی سرعت ببخشد. پوچتینو می داند که گزینه شماره یک راهنمایی رئال مادرید است اما تاتنهام، تیم سابق پوچتینو هم به صورت جدی شرایط او را دنبال می نماید و قراردادی بلند مدت را به او پیشنهاد خواهد نمود. انتظار می رود طی ساعات آینده، پوچتینو تصمیم نهایی اش را بگیرد.

در اواسط فصلی که گذشت باشگاه پاری سن ژرمن توماس توخل را برکنار کرد و سرمربی سابق و آرژانتینی تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت خود نشان داد. با این حال سرمربی آرژانتینی عملکرد فوق العاده ای نداشته و تنها با پاریسی ها قهرمان جام حذفی فرانسه شده است. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی به پاری سن ژرمن باختند و در لیگ فرانسه نیز پایین تر از لیل در رده دوم جدول قرار دریافتد.

اما در روزهای اخیر و بعد از انتها یافتن فصل شایعات در رابطه با آینده مائوریسیو پوچتینو قوت گرفته است. این سرمربی آرژانتینی هنوز با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما بعضی گزارش ها حاکی از آن است که رابطه خوبی بین او و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، وجود ندارد بنابراین پوچتینو تمایلی به ادامه همکاری با تیم فرانسوی نشان می دهد. از طرف دیگر بعضی شایعات حکایت از آن دارد که باشگاه تاتنهام خواستار بازگرداندن پوچتینو به تیمش شده است. این در حالی است که رئال مادرید نیز بعد از جدایی زین الدین زیدان بدون مربی است و گفته می گردد که پرافتخارترین باشگاه اروپا هم برای به خدمت دریافت پوچتینو علاقه نشان داده است. در همین ارتباط سایت گل مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو امروز به شکل رسمی درخواست جدایی خود را به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه داده و به آنها خبر داده که دیگر نمی خواهد در این تیم مربیگری کند.

از طرفی زین الدین زیدان به بازیکنان خود اطلاع داده که قصد استراحت ندارد. زین الدین زیدان بعد از ترک رئال مادرید، به بازیکنانش اعلام نموده که فصل آینده راهنمایی تیمی را به عهده خواهد گرفت. به نقل از میگل آنخل دیاز، خبرنگار COPE، رویای زیدان راهنمایی تیم ملی فرانسه است که در حال حاضر دیدیه دشان برای حضور در رقابت های یورو 2020 آنجا روی کار است، از این رو پاری سن ژرمن در صورت قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو، محتمل ترین گزینه برای اسطوره فوتبال فرانسه خواهد بود.

پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، همه منتظر معین شدن سرمربی بعدی این تیم هستند. طی ساعات اخیر نام مائوریسیو پوچتینو، یواخیم لوو و آنتونیو کونته پیرامون رئال مادرید شنیده شده است. به نقل از RMC Sport؛ رئال مادرید طی ساعات اخیر با کونته و پوچتینو در تماس بوده است. به عبارتی سرنوشت این دو مربی به یکدیگر گره خورده است. تقریبا همه منابع اسپانیایی، علاقه فلورنتینو پرز به این سرمربی آرژانتینی و همچنین علاقه قدیمی پوچتینو برای کار کردن در رئال مادرید را تایید نموده اند. پوچتینو نمی خواهد فرصت کار کردن در رئال مادرید را از دست بدهد.

البته سران پاری سن ژرمن نیز تمایلی به تغییر سرمربی ندارند و طبق برنامه می خواهند حداقل یک فصل دیگر با پوچتینو ادامه بدهند. بنابراین هر تیمی که خواستار این سرمربی آرژانتینی است ابتدا باید با پاریسی ها به توافق برسد. اگر رئال مادرید با کونته به توافق برسد، بازهم احتمال خروج پوچتینو از پاری سن ژرمن وجود دارد چراکه تاتنهام به دنبال برگرداندن این سرمربی است. همچنین اگر پوچتینو راهنمایی رئال مادرید را برعهده بگیرد، آنگاه کونته به گزینه جدی پاریسی ها تبدیل می گردد. احتمال حضور او در تاتنهام نیز وجود دارد. در این میان آینده زین الدین زیدان مبهم به نظر می رسد. ممکن است معادلات به شکلی رقم بخورد که او راهی پاری سن ژرمن گردد!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1598

به "پوچتینو خواستار جدایی از پاری سن ژرمن؛ رئال مادرید و تاتنهام، مقاصد احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو خواستار جدایی از پاری سن ژرمن؛ رئال مادرید و تاتنهام، مقاصد احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید