پوچتینو: پیروزی مان مقابل بورنموث عادلانه بود، درباره مسائل تیمم غُر نمی زنم

به گزارش بازیکده، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال تاتنهام برد پنج گله شاگردانش مقابل بورنموث را نتیجه ای عادلانه برای این تیم دانست.

پوچتینو: پیروزی مان مقابل بورنموث عادلانه بود، درباره مسائل تیمم غُر نمی زنم

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال تاتنهام هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس را با برد 5 بر صفر خانگی مقابل بورنموث پشت سر گذاشت، نتیجه ای که باعث صعودش به رده دوم جدول شد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام پس از این بازی گفت: بازیکنان ما واقعاً موقعیت شناس و فرصت طلب بودند و ما کاملاً بر بازی سوار بودیم، پس حق مان بود که بازی را ببریم. این بازی با وضعیتی که داشتیم، بسیار سخت و مهم بود. ما برای این بازی نسبت به حریف مان یک روز کمتر فرصت استراحت داشتیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در تمجید از سون هیونگ مین، مهاجم کره ای تیمش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و خوش درخشید هم تأکید کرد: او این روزها حیرت آور است، باورنکردنی است. سون دارد برای تیم فو ق العاده کار می نماید. بعد از ماه نوامبر او استراحتی داشت و توانست به اوج برگردد. من امیدوارم که سون بتواند در همین سطح باقی بماند. اما حتماً می دانید که ما چند هفته ای او را نخواهیم داشت چون (برای جام ملت های آسیا) باید به تیم ملی کشورش ملحق گردد.

پوچتینو درباره فعالیت نداشتن تیمش در بازار نقل وانتقالات تابستانی و احتمال تکرار آن در بازار ژانویه هم گفت: در شش ماه اخیر من هرگز درباره نخریدن بازیکن غُر نزدم، همین طور درباره آماده نشدن استادیوم جدیدمان، درباره بازی ها و درباره بازی در استادیوم ومبلی. چیزهای زیادی از این قبیل بوده اند، اما ما همیشه به توانایی های مان ایمان داشته ایم و کوشش های مان حالا دارند ثمر می دهند و به همین دلیل تمامی اعضای تیم شایسته تحسین هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 74

به "پوچتینو: پیروزی مان مقابل بورنموث عادلانه بود، درباره مسائل تیمم غُر نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: پیروزی مان مقابل بورنموث عادلانه بود، درباره مسائل تیمم غُر نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید