چگونه با شیطنت و به صورت ناشناس، داستان سریال گیم آو ترونز را برای یک دوست لو بدهیم و اسپویل کنیم؟

به گزارش بازیکده، فصل هشتم و آخر سریال گیم آو ترونز آغاز شده. مقدار استقبال آنقدر بالاست که خیلی ها حتی در ایران در همان ساعات نخست سریال را دیدن می نمایند و سهوا و البته گاهی عمدا در شبکه های اجتماعی یا در تماس با دوستانشان، چیزهایی را از سریال لو می دهند.

چگونه با شیطنت و به صورت ناشناس، داستان سریال گیم آو ترونز را برای یک دوست لو بدهیم و اسپویل کنیم؟

البته این روزها اسپویل از در و دیوار می ریزد و حتی اگر شما بخواهید خبرهای فناوری را مثلا از فلیپ بورد هم مرور کنید، باز هم در کمال شگفتی به نوشته های زیادی در خصوص سریال برمی خورید.

خیلی از ماها زخم خورده دوستان بازیگوش خود بوده ایم، آنهایی که عادت دارند بلافاصله داستان سریال ها و فیلم ها را لو بدهند. آنها حتی در هنگام توصیه یک فیلم خوب، به بهانه آشنا کردن شما با فیلم، داستان کلی فیلم را لو می دهند و چقدر بد است که در فیلمی که دارای چرخش داستانی زیرکانه در انتهای خود است، شما از اول پایان داستان را بدانید.

اگر آدم بخشایشگری هستید، به شما تبریک می گویم و این روحیه شما را می ستایم. اما اگر آدم انتقام جویی هستید، باید بگویم که سایتی به نام spoiled.io مدتی است راه افتاده که با سوء استفاده از روحیه سرسخت و ستمگرتان، به شما یاری می نماید که انتقام اسپویلی بگیرید.

شیوه کار سایت خیلی ساده است:

شماره موبایل دوستتان را وارد می کنید. به محض تمام شدن پخش سریال از شبکه اصلی، پیامکی حاوی خط اصلی داستان آن اپیزود، برای دوستتان پیامک می گردد!

البته این سایت spoiled.io بی مزد و مواجب این کار را نمی نماید و به ازای هر قسمت 99 سنت می گیرد.

من به درستی نمی دانم که این سایت به ایران هم پیامک ارسال می نماید یا نه، اما برای خیلی از ماها مبلغ 99 سنت برای یک بازیگوشی بالاست!

ضمن اینکه توصیه نمی کنم اینقدر انتقامجو باشید!

اما گذشته از جنبه شوخی و تفریحی، ما افزونه خوبی برای کروم هم داریم که کارش محافظت شما در برابر خطر اسپویل پذیری است.

این افزونه کروم Unspoiler نام دارد. این افزونه به صورت اتوماتیک کلمات کلیدی منجر به لو رفتن داستان سریال ها را در توییتر، فیس بوک و سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر تشخیص می دهند و آنها را بلاک می نماید.

بعد از نصب افزونه شما می توانید سریال هایی که نمی خواهید چیزی از آنها را بخوانید، تعیین کنید.

شما می توانید بعضی از سایت هایی که می دانید مطالبشان مسئله ای از نظر اسپویل ندارند، تعیین کنید تا در فهرست سفید نمایش قرار بگیرند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2120

به "چگونه با شیطنت و به صورت ناشناس، داستان سریال گیم آو ترونز را برای یک دوست لو بدهیم و اسپویل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با شیطنت و به صورت ناشناس، داستان سریال گیم آو ترونز را برای یک دوست لو بدهیم و اسپویل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید