کانال واک، سومین مرکز خرید عظیم آفریقا

به گزارش بازیکده، مرکز خرید کانال واک (Canal Walk) یکی از اصلی ترین مراکز خرده فروشی آفریقا به حساب می آید. حضور پر رنگ آن و امکانات تفریحی اش، طیف وسیعی از خریداران را از قسمت اعظم کیپ غربی (Western Cape) و حتی دورتر به خود جذب می نماید.

کانال واک، سومین مرکز خرید عظیم آفریقا

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

کانال واک با گردآوری برترین برندهای محبوب دنیا، فراهم کردن سرگرمی و تفریحات روزانه تجربه خریدی منحصر به فرد را برای خریداران رقم خواهد زد. این مرکز خرید در سنتری سیتی (Century City) واقع شده که بین منطقه تجاری کیپ تاون و حومه شمالی واقع شده است. کل توسعه و گسترشی که در سنتری سیتی صورت گرفت از سال 1995 شروع شد. بیش از 600,000 متر مربع فضای اداری و تجاری تا به امروز ساخته شده و سنتری سیتی را تبدیل به یک نقطه اداری تجاری مهم در کیپ غربی نموده است.

کانال واک با بیش از 400 مغازه، تجربه خریدی منسجم و حیرت انگیز را برای شما رقم خواهد زد. رستوران ها و کافه ها طیف وسیعی از خوراکی ها و غذاهای خوشمزه را به مشتریان ارائه می نمایند. فود کورت عظیمی نیز در این مجموعه وجود دارد. درست در مرکز کانال واک جایی که جمعیت زیادی توجهشان جلب می گردد، می توانید سنتر کورت (Centre Court) با تکنولوژی پیشرفته اش را پیدا کنید. کانال تلویزیونی مرکزی کانال واک، با دو نمایشگر عظیم و 32 صفحه پلاسما، جذابیت و هیجان تجربه خرید کانال واک را دو چندان می نماید. در کنار اینکه این مرکز خرید عظیم یکی از جاذبه های مهم برای خریداران است، اینجا یک مقصد گردشگری مهم نیز به حساب می آید. سالانه هزاران بازدیدنماینده بین المللی به کانال واک می آیند تا معماری دیدنی، گذرگاه های دل باز و برندهای بی بدیل بومی و بین المللی آن را ببینند.

بازدیدنمایندگان بومی، ملی و خارجی با کیفیت بالایی از خدمات و مرکز اطلاعات بازدیدنمایندگان روبه رو خواهند شد. تسهیلات این مرکز خرید در هر سطحی که فکرش را بکنید توسعه یافته و ساعت کاری آن نیز از ساعت 9 صبح تا 9 شب است. برج های غربی و شرقی کانال واک با 16 طبقه و فضای اداری بسیار پیشرفته بسیار دیدنی هستند. از بالای این برج ها مناظر تماشایی فوق العاده ای از کوه تیبل (Table Mountain) و جزیره روبِن (Robben) را خواهید دید. در روزهای بارانی یا موقع خرید کادوهای اضطراری در عید کریسمس می توانید روی کانال واک حساب کنید. اینجا همچنین بیش از 6500 جای پارک امن برای مشتریان دارد که تعداد زیادی از آن ها سرپوشیده هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1199

به "کانال واک، سومین مرکز خرید عظیم آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانال واک، سومین مرکز خرید عظیم آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید