کله قندی ترین کوه دنیا کجاست؟

به گزارش بازیکده، وقتی به قله کوه کله قندی می رسید، چشم انداز فوق العاده نفس گیری از شهر پیش روی چشمانتان نمایان می گردد.

کله قندی ترین کوه دنیا کجاست؟

احتمالا بیشتر شما شهر ریودوژانیرو برزیل را با مجسمه حضرت مسیح می شناسید، اما باید به شما بگوییم که این شهر یک نماد طبیعی نیز دارد که در بیشتر دنیا به یکی از نمادهای شهر ریو معروف است. این جاذبه یک کوه مخروطی شکل است که به علت شکل ظاهری اش به آن کوه کله قندی (Sugarloaf) می گویند. از آن بالا می توانید نگاهی اجمالی به جاذبه های تماشای شهر ریو داشته باشید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا جاذبه های کوه کله قندی برزیل را بهتر بشناسید.

چگونه از کوه کله قندی برزیل بالا برویم؟

اولین و شاید راحت ترین راه استفاده از تله کابین است. مسیر دوم، ترکیبی از پیاده روی و تله کابین است و چیزی حدود 30 تا 40 دقیقه زمان می برد. آخرین پیشنهاد ما به آن دسته از ماجراجویانی است که می خواهند کل مسیر را کوه نوردی نمایند. کوه کله قندی برزیل بیش از 40 مسیر متفاوت دارد.

چه زمانی برای رفتن به کوه کله قندی برزیل مناسب است؟

در تمام طول سال تماشا این جاذبه توصیه شده است. البته پیشنهاد ما به شما این است که اگر از شلوغی و ازدحام گردشگران و صف های بلیط می خواهید در امان بمانید، آخر هفته ها و البته ساعت های قبل از ظهر را برای تماشا آن انتخاب نکنید.

دیگر جاذبه ها

در نزدیکی ایستگاه ابتدایی تله کابین یک ساحل بسیار خوب به نام پرایما ورملا وجود دارد که با امکانات تفریحی ساحلی-دریایی پر شده است. در این ساحل می توانید ورزش های آبی نظیر موج سواری را تجربه کنید. بعلاوه بعد از اینکه کوه کله قندی برزیل را دیدید می توانید کمی در اینجا شنا کنید و جان تازه ای بگیرید.

مجموعه توریستی مورو دا اورکا

این مجموعه که شامل چندین قسمت می گردد، میزبان مراسمی نظیر جشن های سال نو، فستیوال و عروسی است. سالن آمفی تئاتر این مجموعه دارای سقف قابل برداشتن، سن، صندلی های مناسب و … است.

قسمت دیسک، یک منطقه پوشیده با سه سکوی گرد و باغ است که در آن می توانید یک چشم انداز عالی از خلیج گوانابارا و کوه کله قندی برزیل داشته باشید. این خانه 360 درجه می چرخد! یکی دیگر از عجایب گردشگری دنیا است.

خرید و غذا

فروشگاه های کوه کله قندی برزیل در پرایا ورملا، مورو دا اورکا و خود کوه، پر از سوغاتی های معروف برزیلی هستند. شما می توانید از آن ها هر چه که بخواهید بخرید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از جاذبه های گردشگری دنیا رسوم عجیب شهرهای دنیا که هرگز باور نمی کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2150

به "کله قندی ترین کوه دنیا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کله قندی ترین کوه دنیا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید