گوشی های می 9 و ردمی K20 Pro به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت کردند

به گزارش بازیکده، گوشی های ردمی K20 Pro و می9 دو گوشی شیائومی هستند که به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت نموده اند.از زمان به روزرسانی اندروید Q بسیاری از شرکت ها، گوشی های خود را به این نسخه به روزرسانی نموده اند و اکنون نوبت به شیائومی رسیده که این نسخه را روی دو گوشی خود اجرا کند.

گوشی های می 9 و ردمی K20 Pro به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برندهای چینی اغلب تعامل خوبی با نسخه های اندروید دارند البته اگر موضوع هواوی را در نظر نگیریم. این روزها هواوی به فکر طراحی و اجرای سیستم عامل اختصاصی خود است و اتفاقا نسخه ای از این سیستم عامل را نیز پیاده نموده و در حال آزمون آن است.

اما شیائومی از برندهایی است که فعلا مسئله ای با شرکت گوگل ندارد و به راحتی به نسخه های اندروید دسترسی دارد. شاید اگر کاربر یکی از دو گوشی ردمی K20 pro یا می 9 باشید برایتان این سوال مطرح باشد که تغییرات این نسخه نسبت به نسخه های پیشین چیست MIUI مبتنی بر اندروید Q، تغییرات چشمگیر در طراحی ایجاد نمی کند ، اما حتی با برنامه هایی که در پس زمینه کار می نمایند ، دارای مجوزهای ویژه برنامه خواهد بود و در نتیجه از حریم خصوصی بیشتری برخوردار خواهند بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 210

به "گوشی های می 9 و ردمی K20 Pro به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های می 9 و ردمی K20 Pro به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید