گوگل در نهایت به اشتباه خود اعتراف کرد ، حالت تاریک برتر از حالت متداول برای برنامه ها است

به گزارش بازیکده، شرکت گوگل که تا پیش از این همیشه تاکید داشت حالت تاریک مناسب استفاده همه کاربران نیست، بالاخره اعتراف کرد که این حالت می تواند بسیار مفیدتر از حالت روشن باشد.

گوگل در نهایت به اشتباه خود اعتراف کرد ، حالت تاریک برتر از حالت متداول برای برنامه ها است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل رسما گفت که حالت تاریک در گوشی های اندروید موجب صرفه جویی در عمر باتری می گردد.

گوگل معتقد است که گزینه حالت تاریک برای سیستم عامل ها و برنامه های تلفن همراه از قدرت کمتری استفاده می نماید و باتری را دیرتر تخلیه می نماید.

گزینه حالت تاریک رنگ اصلی برنامه ها را به رنگ سیاه تغییر می دهد.افزون بر این شرکت گوگل پذیرفت که به اشتباه توسعه دهندگان را تشویق به استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی برای برنامه های خود می نموده است.

حالت تاریک یک گزینه است که تم رنگ کلی یک سیستم عامل یا برنامه را به رنگ سیاه تغییر می دهد. این موضوع با عمر باتری بهتر در دستگاه ها، به ویژه دستگاه های تلفن همراه مرتبط است. با این حال، مزایای حالت تاریک در حال حاضر به طور رسمی توسط گوگل، یکی از بانفوذترین شرکت های فناوری دنیا تایید شده است.

گوگل می گوید که حالت تاریک می تواند با استفاده از قدرت 43٪ کمتر از روشنایی کامل در حالت معمولی یک میانگین مصرف باتری عالی داشته باشد.

اثرات صرفه جویی در باتری در حالت های تاریک بیش از هرجا در صفحه نمایشهای OLED مشهود است. صفحه نمایش هایی که این روزها در بیشتر گوشی های هوشمند در مقایسه با نمایشگر های سنتی ال سی دی استفاده می شوند. صفحه نمایش OLED هنگام نمایش رنگ سیاه، پیکسل ها را محو می نماید و در نتیجه کمترین حجم مصرف باتری را ثبت می نماید.

عمر باتری قطعا یکی از دلایل اصلی برای هر سیستم عامل و توسعه دهنده برنامه برای ارائه یک حالت تاریک است. پیشبینی می گردد پس از این اعتراف جالب گوگل به زودی شاهد محصولات بیشتری با صفحه تاریک باشیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 39

به "گوگل در نهایت به اشتباه خود اعتراف کرد ، حالت تاریک برتر از حالت متداول برای برنامه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در نهایت به اشتباه خود اعتراف کرد ، حالت تاریک برتر از حالت متداول برای برنامه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید