ارزان ترین مقاصد اروپایی

به گزارش بازیکده، مسافرت کردت و سفر به کشور های مختلف دنیا یکی از مجذوب کننده ترین رویا های بشر در هر سنی به حساب میاد و بزرگ ترین مانعی که جلوی راه خیلی از آدم ها قرار داره هزینه های اونه. هزینه هایی که شاید خیلی هارو از اکتشاف دنیا منصرف می کنه و عده ای رو هم کنجکاو تر… تا مقاصدی رو پیدا کنند که بتونند با بودجه کمتری از اون ها دیدن کنند و جاهای بیشتری رو در زندگیشون کشف کنند.

ارزان ترین مقاصد اروپایی

یکی از بهترین مقصد هایی که هر فرد آرزوی پا گذاشتن در اون رو داره سفر به اروپاست. قاره ای پر از کشور های پیشرفته و دیدنی و البته گرون که سفر به کشور های اون باید با برنامه ای دقیق و بودجه بندی های تعیین باشه. اما اگه در این سفر مقصدتون رو درست و هوشمندانه انتخاب کنید هزینه هاتون تا میزان زیادی کمتر میشه و لذت سفر به اروپا رو هم تجربه می کنید. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هم چند مقصد ارزون دنیا رو بهتر بشناسیم.

بلغارستان

بلغارستان، کشوری اروپایی با طبیعت شگفت انگیز و دوست داشتنی که در لیست مقرون به صرفه ترین کشور های اروپایی قرار گرفته و اونقدر زیبا و دیدنی که از دیدنی چشم انداز ها طبیعی و شهری با شکوه اون حیرت زده خواهید شد. هزینه ها در شهر های بزرگ این کشور مثل سوفیا برای دنیاگرد هایی که آشنا نباشند ممکنه کمی گرون بشه ولی به طور کلی باید بدونید که هزینه های اقامت، غذا، نوشیدنی و خرید و دیدن جاذبه های در بلغارستان مخصوصا در شهر های کوچک تر و منطقه ها روستایی فوق العاده ارزونه. یکی از بهترین چیز هایی که می تونید در بلغارستان تجربه کنید امتحان کردن غذاهای سلف سرویس و خوشمزه با قیمت های پایینه. برای اقامتتون هم می تونید خونه های قدیمی رو کرایه کنید که معمولا قیمت های خوبی دارند و می تونید از طبیعت بی نظیر اطراف اون هم لذت ببرید. مردم این کشور به مهربونی و مهمان دوستی معروفیت زیادی دارند و مطمئن باشید در سفرتون به این کشور واقعا لذت خواهید برد.

هزینه های یک روز اقامت در بلغارستان: 20 تا 30 دلار

لهستان

لهستان کشوری سرشار از زندگی با تاریخ غنی و دیدنی هایی مجذوب کننده که برای مسافرانی که دنبال یک مقصد مقرون به صرفه در اروپا می گردند، بهترین گزینه به حساب میاد و حتی بزرگ ترین و مجهز ترین شهر های اون هم به عنوان ارزون ترین مقاصد ارزوپایی دنیا د رنظر گرفته میشن. این کشور پر از هتل ها و هاستل های کوچک و مرتبه و غذاهایی لذیذ که با قیمت های ارزون و مناسبی به فروش میرسن. همچنین سیستم حمل و نقل عمومی مقرون به صرفه و در دسترس هم یکی دیگه از دلایل کم هزینه بودن سفر به لهستان محسوب میشه.

هزینه های یک روز اقامت در لهستان: حدود 25-35 دلار

کرواسی

کرواسی، کشوری که بخاطر غذاهای خوشمزه و فوق العاده ارزون معروفیت زیادی داره. اگه عاشق غذا خوردن و امتحان کردن طعم های نو و لذیذ هستید، باید بدونید این کشور مقصد مناسبی برای شماست. اقامت در آپارتمان ها و ویلاها هم در این کشور امکانات خوب و هزینه های پایینی داره و اقامت در خیلی از قلعه ها و ساختمان های تاریخی هم در سطح شهر هست که برای اقامت دنیاگرد ها رایگانه. فقط یادتون باشه که معمولا تور ها در کرواسی هزینه های زیادی دارند.

هزینه های یک روز اقامت در کرواسی: 30 تا 40 دلار

مجارستان

مجارستان کشوری که نسبت به کشور های اطراف خودت هزینه های فوق العاده پایین تری داره. هزینه غذا و نوشیدنی در این کشور واقعا ناچیزه و هاستل های مجارستان معمولا کوچک و تمیز هستند و حتی در شهر های بزرگی مثل بوداپست هم هزینه های پایینی دارند. هزینه هتل های 4 یا 5 ستاره در این کشور در مقایسه با هتل های 2 ستاره ندان تفاوتی نداره و برای تجربه یک سفر اروپایی مقرون به صرفه و دیدنی، مجارستان مقصد شگفت انگیزی به حساب میاد.

هزینه های یک روز اقامت در مجارستان: 35 تا 45 دلار

جمهوری چک

یکی دیگه از مقاصد ارزون قیمت اروپایی که هزینه های غذا و اقامت در اون واقعا ارزون و مقرون به صرفه به حساب میاد. چک کشور کوچکیه و به 14 بخش تقسیم میشه که هر کدام از اون ها دیدنی ها و تاریخ منحصر به فرد خودشون رو دارند. برای اقامت بهتره در خوابگاه ها و هتل های کوک اقامت کنید که هزینه های پایینی دارند و برای حمل و نقل اتوبوس ها و قطار ها فوق العاده ارزون هستند. یکی از بهترین کار هایی که می تونید در این کشور بکنید امتحان کردن غذاهای خوشمزه و ارزون قیمته که می تونید یک پرس غذای کامل و حسابی رو تنها با چند دلار امتحان کنید.

هزینه های یک روز اقامت در جمهوری چک: 35 تا 45 دلار

رومانی

رومانی کشوری با چشم انداز ها فوق العاده دیدنی و مجذوب کننده و هزینه های پایین که هزینه های اقامت در اون فوق العاده ارزون و به صرفه است. کشوری پر از تفریحات شبانه و دیدنی هایی افسانه ای از قلعه دراکولاها و خون آشام ها که می تونید در سفرتون از اون ها هم دیدن کنید ولی بهتره بدونید که هزینه بازدید از اون ها کمی گرونه. جالبه بدونید که هزینه غذا در رومانی به طور عجیبی زیاده ولی نکته مثبتی که وجود داره اینه که بیشتر اقامتگاه ها و خوابگاه ها به آشپزخانه مجهز هستند و همین موضوع هزینه هاتون رو تا میزان زیادی کمتر میکنه.

هزینه های یک روز اقامت در رومانی: 40 تا 50 دلار

یونان

هزینه اقامت در شهر های مختلف یونان در بعضی فصل ها واقعا ارزونه، در حالی که در تابستان و به خصوص ماه های جولای و آگوست قیمت ها 2 تا 3 برابر بیشتر میشه و بهترین زمان برای لذت بردن از هوا و تجربه یک سفر ارزون قیمت به یونان، سفر در ماه های می و سپتامبره. هزینه غذا در یونان هم در فصل های مختلف متفاوته و از ارزاون ترین تا گرون ترین غذاهارو می تونید در این کشور امتحان کنید. معمولا همه چیز در جزیره های بزرگی مثل Santorini و Mykonos خیلی گرونتره و زیره های کوچک قیمت های مناسب تری دارند. موضوع دیگه هم که باید در مورد یونان بدونید اینه که این کشور جاذبه های تاریخی فوق العاده ای داره که معمولا بازدید از بیشتر اون ها رایگان و یا با هزینه های خیلی پایینه . هزینه حمل و نقل هم در این کشور نسبت به کشور های اروپایی خیلی پایین تره.

هزینه های یک روز اقامت در یونان: حدود 45 تا 55 دلار

منبع: گردگرد
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2012

به "ارزان ترین مقاصد اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین مقاصد اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید