ارنستو والورده: مسی ماه هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، انتظار بهترین اسپانیول ممکن را می کشیم

به گزارش بازیکده، ارنستو والورده ضمن ابراز رضایت از وضعیت ستاره آرژانتینی تیمش، اسپانیول را رقیبی خطرناک دانست.

ارنستو والورده: مسی ماه هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، انتظار بهترین اسپانیول ممکن را می کشیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده بازی تیمش در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول در هفته بیست ونهم رقابت های لالیگا را در معین سرنوشت تیم آبی واناری پوش مهم و حیاتی می داند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: این دربی برای ما بسیار هیجان انگیز و جذاب است. بخش معین کننده لالیگا از راه رسیده است و باید برای رسیدن به هدف های مان بازی کنیم. این هفته سه بازی بسیار مهم در لیگ داریم و به خوبی می دانیم امتیازات این بازی ها چقدر اهمیت دارد. هر پیروزی احتمالی ارزشی بیش از سایر مقاطع فصل خواهد داشت.

او درباره وضعیت لیونل مسی، ستاره تیمش اضافه نمود: مسی در بهترین فرم ممکن واقع شده است، اما ماه هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید. از کریسمس مراقب وضعیت او هستیم و به همین منوال ادامه خواهیم داد. لیونل به تمرینات برگشته است و پس از چند روز استراحت، وضعیت بهتری دارد. داشتن مسی برای بازی های پیش رو کلیدی است. با توجه به سه بازی فشرده و تقویم هفته های پیش رو، تغییراتی در ترکیب تیم اعمال خواهیم کرد. قبل از هر بازی باید وضعیت آمادگی و خستگی بازیکنان را آنالیز کنیم.

والورده خاطر نشان کرد: در فوتبال همواره بالا و پایین هایی وجود دارد. مسی در آخرین بازی اش برای ما فوق العاده بود و مسئله ای ندارد. با او حرف زدم چون مشکل کوچکی داشت، اما فکر نمی کنم مصدومیتی جدی داشته باشد. براساس فرم بازیکنان تصمیم می گیرم. انتظار داریم بهترین اسپانیول را در حساس ترین مقطع فصل ببینیم. البته ما هم انگیزه زیادی داریم. اسپانیول فاصله زیادی با منطقه سقوط دارد و برای سهمیه اروپایی می جنگد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 126

به "ارنستو والورده: مسی ماه هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، انتظار بهترین اسپانیول ممکن را می کشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: مسی ماه هاست که با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، انتظار بهترین اسپانیول ممکن را می کشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید