اسنودن: می توانم به آمریکا برگردم، ما هدف دولت هایمان هستیم

به گزارش بازیکده، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفته، اگر مطمئن شود که هیات ژوری می تواند به اسناد محرمانه ای که وی آنها را افشا نموده، دسترسی داشته باشند، می تواند به آمریکا بر شود و دادگاهی شود.

اسنودن: می توانم به آمریکا برگردم، ما هدف دولت هایمان هستیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و یک افشاگر از سوی واشنگتن به افشای اطلاعات محرمانه و نقض قانون جاسوسی 1917 و سرقت اسناد متهم است که برایش دست کم 30 سال حبس در پی خواهد داشت.

اسنودن جوان گفت: شما نمی توانید درباره افشای اطلاعات محرمانه دادگاهی عادلانه برگزار کنید مگر آنکه هیات ژوری بتواند آنچه را که درست یا نادرست است در این باره ارزیابی کند. هیچکس به دلیل اینکه آنها می خواهند تبدیل به افشاگر نمی گردد. هیچکس افشاگر نمی گردد چون همه می دانند آخر و عاقبت خوبی ندارد.

اسنودن همچنین درباره جمع آوری داده ها توسط مقام ها به وسیله وسایل مختلف هشدار داد و گفت: دولت به وسیله تلفن های شما اقدام به جمع آوری داده می نماید و اینکه این داده ها کجا می روند، کاملا مخفیانه است. ما هدف دولت هایمان هستیم. این یک رویکرد خطرناک است.

اسنودن پس از آن معروف شد که اسناد محرمانه برنامه نظارت جهانی را در سال 2013 و زمانی که کارمند آژانس امنیت ملی بود، افشا کرد. این افشاگر از آمریکا گریخت و ابتدا به هنگ کنگ و سپس به روسیه رفت و در آنجا پناهندگی گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 328

به "اسنودن: می توانم به آمریکا برگردم، ما هدف دولت هایمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنودن: می توانم به آمریکا برگردم، ما هدف دولت هایمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید