اسنپ بازی جدیدی روی سرویس اسنپچت راهاندازی کرده است

به گزارش بازیکده، اسنپ بازی جدیدی روی سرویس اسنپ چت راه اندازی کرده است که بیتموجی پینت نام دارد. این بازی چندنفره یک کلاژ بسیار بزرگ به وجود می آورد.

اسنپ بازی جدیدی روی سرویس اسنپچت راهاندازی کرده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت،اسنپ بازی جدیدی به نام بیتموجی پینت (Bitmoji Paint) روی سرویس اسنپ چت راه اندازی کرده است. بازیکنان در این بازی می توانند آواتار مخصوصی درست کنند که بیتموجی نام دارد و پس از آن، بازی را شروع می کنند. بازیکنان از طریق اسنپ چت وارد بازی می شوند و می توانند جزیره های مختلفی که روی هوا معلق هستند نقاشی کنند. هر جزیره یک سرور است که بازیکنان می توانند وارد آن شوند و در کنار هزاران نفر دیگر به رنگ کردن بخش های مختلف جزیره بپردازند.

سه حالت مختلف برای این بازی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد؛ این سه حالت Move، Paint و Map نام دارند. بازیکنان توانایی سوییچ کردن بین این سه حالت دارند و می توانند بازیکنان دیگر را مشاهده کنند و با آن ها در ارتباط باشند. البته کاربران نمی توانند آی دی اسنپ کاربران را مشاهده کنند.

اسنپ برای نسخه اندروید این بازی یک ویژگی جالب در نظر گرفته است. این ویژگی اسنپ توکن نام دارد و به کاربران اجازه می دهد بیتموجی خود را شخصی سازی کنند. اسنپ توکن را می توان از طریق اسنپ خریداری کرد.

فروشگاه اسنپ توکن از صفحه پروفایل یا محیط بازی بیتموجی پینت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1317

به "اسنپ بازی جدیدی روی سرویس اسنپچت راهاندازی کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ بازی جدیدی روی سرویس اسنپچت راهاندازی کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید