برنامه تیم ملی هندبال مردان تا قهرمانی آسیا

به گزارش بازیکده، تیم ملی هندبال مردان ایران قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در دی راهی دو تورنمنت رومانی و اسپانیا خواهد شد.

برنامه تیم ملی هندبال مردان تا قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 28 دی تا 11 بهمن به میزبانی عربستان انجام خواهد شد آماده می نماید.

چهارمین اردوی تیم ملی از 28 آذر در تالار هندبال تهران شروع می گردد و تا 5 دی ادامه دارد. بعد از آن ملی پوشان راهی تورنمنت رومانی خواهند شد و در رومانی با سه تیم رومانی، سوییس و ترکیه مسابقه خواهند داشت.

تیم ملی هندبال ایران بعد از تورنمنت رومانی به ایران خواهد آمد و بعد از یک استراحت چند روزه و اردوی هفت روزه راهی اسپانیا خواهد شد. ملی پوشان در اسپانیا نیز با تیم های ملی اسپانیا، ژاپن و لهستان ملاقات خواهند کرد.

ملی پوشان بعد از بازگشت از اسپانیا یک اردوی چند روزه در تهران خواهند داشت و بعد از آن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی عربستان خواهند شد.

فرناندز 23 بازیکن را به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت نموده است. امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، سید سعید علوی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمدعلی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، الله کرم استکی، پویا نوروزی نژاد، احسان ابویی، سیدمهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمدرضا اورعی و سجاد استکی اسامی دعوت شدگان به این اردو است. البته هنوز معین نیست که کدام بازیکنان به تورنمنت رومانی و اسپانیا دعوت خواهند شد.

تیم ملی مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عربستان با عربستان، استرالیا و هند هم گروه است.

ناصر سلیمی، سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران درباره اعزام تیم ملی به تورنمنت رومانی و اسپانیا به خبرنگاران گفت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی از 28 آذر شروع می گردد و تا 5 دی ادامه دارد. بلافاصله تیم ملی 5 یا 6 دی راهی کشور رومانی خواهد شد. تیم ملی در رومانی سه ملاقات تدارکاتی با تیم های ملی رومانی، سوییس و ترکیه خواهد داشت.

او اضافه کرد: سپس تیم ملی به ایران خواهد آمد و یکی دو روز استراحت دارد. ملی پوشان یک هفته تمرین در ایران خواهند داشت و بعد از آن مجددا راهی اسپانیا خواهند شد. در آن جا نیز سه مسابقه تدارکاتی با تیم های ملی ژاپن، اسپانیا و لهستان خواهیم داشت. بعد از بازگشت به ایران استراحت و تمرین متصل به اعزام خواهیم داشت و بعد تیم به عربستان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.

وی درباره ترکیب تیم ملی و حضور بازیکنان در اردوهای تدارکاتی گفت: این مسابقات هم جنبه آمادگی و تدارکاتی و هم جنبه انتخابی دارد. هنوز تیم فیکس نشده و مانوئل فرناندز اعلام نموده که تا لحظه آخر معین نیست که چه بازیکنانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. بنابراین همه بازیکنان باید در تمام مدت تمرینات کوشش خود را نمایند تا عضو تیم باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1891

به "برنامه تیم ملی هندبال مردان تا قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تیم ملی هندبال مردان تا قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید