برندگان مسابقه بین المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال 2019

به گزارش بازیکده، مسابقه بین المللی سالانه عکاسی از مناظر به تازگی برندگان خود در سال 2019 را معرفی کرد. تصاویری که به زیبایی طبیعت و به شگفتی اعجازهای آن هستند.

برندگان مسابقه بین المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال 2019

سال جاری، 3403 عکس از 840 شرکت دهنده در این مسابقه بزرگ و معروف در سطح سراسر دنیا شرکت کردند.

در سال 2019 هر عکس باید 85.2 درصد از کل امتیازهای ممکن را به دست می آورد تا وارد مرحله مسابقه نهایی می شد ولی برگزارنمایندگان با صدها عکس روبرو بودند که امتیازهایی در حدود 80 درصد و بالاتر به دست آورده قابل حذف نبودند که در نهایت قرار شده در کنار عکس های برگزیده نیز چاپ شوند.

پس از آنالیز های بسیار دقیق همه عکس های ارسالی، شش داور از جمله برنده نهایی سال گذشته آدام گیبز یک عکاس روسی به نام اولگ ارشف را برنده اعلام کردند و یک عکاس فرانسوی نیز جایزه سال را به دست آورد.

بهترین عکس سال یک جایزه نقدی 10 هزار دریافت می نماید و 5 جایزه ویژه هم برای عکس های موضوعی اهدا می گردد. 11 عکس و عکاس برتر، کتاب سال را رایگان دریافت می نمایند.

عکس هایی که در مسابقه سالانه عکاسی از مناظر شرکت داده می شوند؛ حتما باید توسط دوربین عکاسی گرفته شده باشند ولی برای پردازش های پس از ثبت عکس هیچ محدودیتی وجود ندارند. یعنی عکاسان می توانند از فرمت HDR و تکنیک های عکاسی مانند فوکوس، ترکیب، برش و کلونینگ استفاده نمایند.

عکس ها حتما باید توسط خود عکاس گرفته باشند و حق کار روی عکس های دیگران را ندارند.

با هم نگاهی به بهترین عکس های لنداسکیپ سال 2019 می اندازیم:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 782

به "برندگان مسابقه بین المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه بین المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید