رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته به زودی به بازار خواهد آمد

به گزارش بازیکده، رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی در آستانه ورود به بازار خودرو کشور است. سقف پانورامیک رانا پلاس، قابلیت باز و بسته شدن ندارد، اما موجب دلبازتر شدن فضای داخلی این خودرو خواهد شد.

رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته به زودی به بازار خواهد آمد

خبرنگاران - رانا پلاس با سقف پانوراما ایران خودرو، مجهز به پیشرانه +TU5 به قدرت 113 اسب بخار است. گشتاور این موتور هم به 144 نیوتن متر می رسد. موتور نو +TU5 در مقایسه با موتور قبلی این خودرو به فناوری CVVT یا همان زمان بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است. این فناوری علاوه بر بهبود مقدار آلایندگی، قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است.

ایران خودرو برای کسب سهم بیشتر در بازار رانا پلاس پانوراما را با گیربکس نو به بازار عرضه خواهد نمود. این گربکس با کد MT6 یک جعبه دنده شش سرعته دستی است. این گیربکس بنا به گفته ایران خودرو کاملاً در کشور داخلی سازی شده است. این نخستین بار است که که گیربکس شش دنده و خودروی سواری مجهز به این نوع گیربکس در کشور فراوری و عرضه می گردد.

طبیعتاً بهره مندی از دنده ششم موجب پایین نگاه داشتن دور موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش فشار روی موتور در سرعت های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه می گردد.

تجهیزات و امکانات

از مهم ترین تجهیزات خودروی رانا پلاس با سقف پانوراما، می توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل و آیینه های برقی اشاره نمود. غربیلک فرمان در این خودرو با لوگوی کرومی فراوری شده و کلیدهای کنترلی بر روی آن قرار گرفته اند.

این خودرو مانند رانا پلاس فعلی، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده ای مانند چراغ های جلو و عقب نو، جلو پنجره نو، مجموعه جایگاه ها با روکش نو با قابلیت ایزوفیکس، دستگیره ها و زه های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی نو راهنمادار و سنسور دنده عقب است.

منبع: بیت ران
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1662

به "رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته به زودی به بازار خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته به زودی به بازار خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید