برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری

به گزارش بازیکده، کمیته تخصصی بهداشت باروری و ایدز انجمن علمی دانشجویان پزشکی اهواز کارگاه آنلاین آموزشی اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری را برگزار می نماید.

برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، طبق مطالعات اخیر، شیوع بارداری ناخواسته در بانوان ایرانی درصد قابل توجهی از بارداری ها را شامل می گردد. اثرات مخرب این بارداری بر مادر و کودک و جامعه و سقط عمد ناشی از بارداری های ناخواسته از معضلات سلامت در کشورهای درحال توسعه محسوب می گردد.

هر یک از روش های شایع پیشگیری از بارداری معایب و مزایای منحصر به فردی دارد و گزینش بهترین روش برای هر فرد به داشتن اطلاعات علمی کافی از این روش ها احتیاج دارد.

همچنین یک سوم زنان در سنین باروری مبتلا به یک یا چند اختلال قاعدگی از جمله لکه بینی بین دو قاعدگی، سندروم پیش از قاعدگی، قطع سیکل قاعدگی، خونریزی های سنگین و... هستند تشخیص به موقع موارد غیرطبیعی جهت مراجعه به متخصص و آغاز به موقع درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری با حضور دکتر زینب زمان پور ـ پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ـ روز چهارشنبه 9 مهرماه از ساعت 17 برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند با آدرس @Leila-Jalalian در ارتباط باشند یا به وسیله لینک https://evnd.co/r61ct اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1162

به "برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه اختلالات قاعدگی و روش های پیشگیری از بارداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید