تور ارزان مالزی: برترین کارهایی که میتوانید در لنکاوی مالزی انجام دهید

به گزارش بازیکده، لنکاوی همه رویاهایی گردشگران از یک سرزمین گرمسیری می­توانند داشته باشند را داراست: سواحل، کوه ­ها، حیات وحش، جزایر، گیاهان و خرید. از بالا رفتن از بلندترین قله­ ها تا غذا دادن به عقاب­ ها و بازدید از بزرگترین مسجد جزیره، در مجله گردشگری خبرنگاران برترین کارهایی که می ­توانید در لنکاوی انجام دهید را برای شما فهرست نموده ­ایم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان مالزی: برترین کارهایی که میتوانید در لنکاوی مالزی انجام دهید

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

برترین کارهایی که می ­توانید در لنکاوی انجام دهید

میدان عقاب

میدان عقاب، یا داتاران لنگ به خط افق در خلیج کوآاختصاص داده شده است. یک مجسمه 12 متری (39 پا)، قرمز-قهوه ­ای که آن را نشانه لنکاوی می­دانند. طبق داستان­ های محلی نام جزیره ترکیبی است از هر دو لنگ یا عقاب و کاوی که در مالایی قدیم به قرمز مایل به قهوه ­ای ترجمه ­می گردد. تراس­ ها، چشمه­ ها و پل­ه ایی که فضای اطراف خلیج کوآ را فرا گرفته­ اند، محیطی مجذوب نماینده را برای هر زمانی از روز ایجاد می­نمایند. گردشگران می ­توانند غذاهای خوشمزه مالزی را نیز در این منطقه پیدا نمایند. بلیط تهران کوالالامپور

کاوش در جزایر لنکاوی

مجمع الجزایر لنکاوی حدود 100 جزیره کوچک در دریای اندامان دارد. پولو دایانگ بانتینگ یونسکو که به جزیره دوشیزه باردار ترجمه می ­گردد، یک دریاچه کوهستانی است. پولو سنگا بسار یکی دیگر از جزایر محبوب است که در آن می­ توانید به عقاب­ ها غذا دهید. جزایر مسکونی و غیرمسکونی بسیار دیگری این شهررا محاصره کرده­ اند و می­توانید با تور یا با اجاره کردن قایق به آنها دسترسی پیدا کنید.

به یک تور مانگرو بپیوندید

درختان مانگروی باتلاقی، بخش بزرگی از شمال شرقی این شهررا فراگرفته ­اند و یک مارپیچ انبوه که با درختان خزنده احاطه شده­اند را در امتداد رودخانه کیلیم بوجود آورده­اند. مانگرو­های انبوه این فرصت را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهند که یک بهشت اکولوژیکی را تجربه نمایند و تنوع زیستی در گیاهان و جانوران لنکاوی را به خوبی و از نزدیک درک نمایند. بعضی از تورها از میان مارپیچ­های درختان مانگرو با یک کشتی کوچک عبور داده می­شوند، در حالی که دیگران با استفاده از قایق­های پارویی به کاوش در محیط می­پردازند. حیات وحشی که این منطقه را خانه آنها می­خوانند شامل عقاب­ها، سمورهای آبی و مرغان ماهی­خوار است که البته این تنها چند گونه در میان حیوانات بسیاری است که اینجا زندگی می­نمایند.

گونونگ رایا

گونونگ رایا در نزدیکی مرکز لنکاوی واقع شده است و به حدود 881 متر (2890 پا) می­رسد. گردشگران سه گزینه برای رسیدن به بلندترین قله لنکاوی دارند: رانندگی نمایند، به یک تور بپیوندند و یا پیاده­روی نمایند. اجاره موتورسیکلت و رانندگی با سرعت بالا یکی از جالب­ ترین کارهایی است که می­ توانید در لنکاوی انجام دهید، در حالی که داشتن یک راهنما زمینه را برای شما فراهم می­کند. بازدیدنمایندگان فعال می­توانند در امتداد جهتی که 4000 قدم است حرکت نمایند که تقریبا یک فاصله 4 کیلومتری (2.5 مایلی) را پوشش می­دهد. یک برج روی قله قرار گرفته است که یک چشم ­انداز وسیع و زیبا را به شما خواهد داد. هورنبیل­ها(نوعی پرنده)، عقاب­ ها و مرغان ماهیخوار این جنگل­ های بارانی را خانه خود می­دانند. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

تله­ کابین لنکاوی

تله­ کابین لنکاوی از سه ایستگاه عبور می­کند که از یک روستای شرقی در پایین تله ­کابین آغاز می­گردد. 15 دقیقه طول می­کشد تا به ایستگاه دوم برسید. تقریبا 15 دقیقه طول می­کشد تا ه ارتفاع 708 متری (2323 پایی) صعود کند که در بعضی از بخش­ ها شیب به 42 درجه هم می­رسد. زمانی که واگن صعود می­کند، منتظر منظره ها کوه­ ها، دره­ ها و جنگل­ های بارانی باشید. بعضی معتقدند سوار شدن به تله­ کابین لنکاوی یکی از مهمترین و زیباترین کارهایی است که می­توانید در لنکاوی انجام دهید. دیگران می­گویند یک تله توریستی است و ارزش هزینه ورودی را ندارد. انتظار دو نوع قیمت، زمان انتظار بسیار زیاد و پرداخت 0.25 دلار برای استفاده از دستشویی را داشته باشید.

پل آسمان لنکاوی و جهت آسمان

پل آسمان لنکاوی، یک پل معلق 125 متری(410 پایی) است که در ارتفاع 100 متری (328 پایی) بالای زمین به عنوان بخشی از مجتمع تله­ کابین لنکاویاست. با یک هزینه ورودی دیگر، گردشگران می­توانند روی پل آسمان لنکاوی قدم بزنند و جنگل­ های بارانی را از بالا دیدن نمایند. جهت آسمان یک جهت کوتاه از میان جنگل است برای رسیدن به آبشار تلگا توجو (هفت چشمه)، که نزدیک به روستای شرقی تمام می­گردد.

ساحل لنکاوی

بیشتر گردشگران ادعا می­ نمایند برترین کاری که می­توانید در این شهرانجام دهید این است که به سادگی از ساحل لذت ببرید. شن ­های سفید تمیز با درختان نخل در کنار دریای آرام و زیبا در تصویری از بهشت را تداعی می­کند. لنکاوی دارای چندین ساحل است و ورزش ­های پر طرفداری مانند قایق ­رانی، جت اسکی و موج ­سواری را می­ توانید در این سواحل انجام دهید. در ساحل پانتای سنانگ یکی از رمانتیک ­ترین غروب­ های دنیا را می ­توانید دیدن کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1805

به "تور ارزان مالزی: برترین کارهایی که میتوانید در لنکاوی مالزی انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: برترین کارهایی که میتوانید در لنکاوی مالزی انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید