بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می گردد

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از 10 عنوان برنامه هنری به منظور گرامیداشت هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می گردد.

بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می گردد

مجید کریمیان، چهارشنبه شب 28 مهر به رسانه های گروهی گفت: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد المصطفی(ص)، مهم ترین رکن برای تحکیم پایه های وحدت و همدلی است و به همین علت در عصر کنونی باید مؤلفه های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت گردد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی بیان نمود: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمامی عرصه ها حضور حماسی در صحنه داشته اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان وحدت، انسجام و همدلی با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می گردد.

کریمیان ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله فراوری نماهنگ حضرت خاتم به کارگردانی سعید فوداجی و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی کلید خواهد خورد و این نماهنگ در فضای مجازی برای علاقمندان منتشر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی به فراوری 7 اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره نمود و اضافه کرد: این آثار به وسیله استادمهدی اسماعیلی مود یکی از خوشنویسان برجسته کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا سرانجام این هفته رونمایی می گردد.

وی با بیان اینکه طی هفته وحدت 10 عنوان برنامه در استان اجرا می گردد، یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های حوزه هنری برای بزرگداشت هفته وحدت، ملاقات با خانوده یکی از رزمندگان اهل تسنن استان است که در دستور کار واقع شده است و برنامه های هنری مختلفی در سطح استان از جمله رونمایی از کتاب نیز طی این هفته اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1800

به "بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 10 عنوان برنامه هنری طی هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید