تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه های اجرایی در برون سپاری خدمات

به گزارش بازیکده، مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به اهداف تشکیل دفاترپیشخوان اظهارکرد: یکی از دلایل تشکیل این دفاتر جلوگیری از موازی کاری دستگاه های دولتی و حرکت به سوی دولت الکترونیک بیان شده است با این وجود مسائل و انتقاداتی بر نحوه عملکرد این دفاتر مطرح است.

تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه های اجرایی در برون سپاری خدمات

به گزارش خبرنگاران، مهندس عباس بیرامی در اولین جلسه رسیدگی به تخلفات دفاترپیشخوان استان با حضور مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، با اشاره به عملکرد مطلوب دفاترپیشخوان، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با کار ویژه های بروکراتیک، مالی و فرهنگی نقش بسزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه ایفا می نمایند.

وی گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف حرکت به سوی دولت الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری و کاهش فساد مالی و اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم ایجاد شده اند.

بیرامی توضیح داد: مهمترین وظیفه و رسالت این دفاتر خدمت رسانی و تسهیل در انجام امور مردم و شهروندان در اقصی نقاط استان است و بدون شک کمترین سهل انگاری و کم کاری از سوی این دفاتر به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و قانون در این راستا نیز برخوردهای شدیدی را برای آنها پیش بینی نموده است.

مدیرکل ICT استان باتاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی در برون سپاری خدمات ، گفت: برای توزیع و دسترسی عادلانه به این خدمات و بنابر افزایش نیازهای مردم به انواع خدمات، دولت درصدد است تا بستر قانونی تمام خدمات قابل واگذاری را برای فعال تر شدن این دفاتر و تسهیل ارائه خدمات فراهم سازد.

علیرضا ملکی دنیا مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب با اشاره به صدور مجوز های جدید دفاتر پیشخوان گفت: در حال حاضر 86 دفتر پیشخوان دولت در استان فعال است که از این تعداد 2 دفترغیرفعال است و از لحاظ تخلفات دفاتر استان ایلام جزء استان های مطلوب بشمار می رود.

براساس این گزارش تخلفات دارنده پروانه و دستگاه خدمات دهنده به جهت عدم رعایت مفاد قرارداد منعقد شده و دستوالعمل های اجرایی دستگاه خدمات دهنده، تخلفات دارنده پروانه به جهت عدم رعایت مفاد شرایط پروانه و تخلف در نحوه ارائه خدمات از موراد مورد طرح و رسیدگی در این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 350

به "تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه های اجرایی در برون سپاری خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه های اجرایی در برون سپاری خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید