تور هند ارزان: تحقیقات از اپل در هند به دلیل سوءاستفاده از سلطه بر بازار اپلیکیشن ها

به گزارش بازیکده، رگولاتوری هند روز آدینه دستور تحقیقات در خصوص کسب و کار اپل را صادر کرد. دلیل این امر نقض قوانین ضدانحصار به وسیله این شرکت اعلام شده است.

تور هند ارزان: تحقیقات از اپل در هند به دلیل سوءاستفاده از سلطه بر بازار اپلیکیشن ها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، دستور کمیسیون رقابت هند که وظایف رگولاتوری را بر عهده دارد، پس از آن صادر می گردد که یک گروه غیرانتفاعی در امسال میلادی مدعی شد که اپل از تسلط خود بر بازار اپلیکیشن های تلفن همراه سوءاستفاده می نماید و برنامه نویسان و توسعه دهندگان را مجبور به استفاده از سیستم خرید درون برنامه ای خود می نماید.

شاکیان تصریح نموده بودند که اپل به زور خواهان دریافت حق کمیسیون 30 درصدی از برنامه نویسان بابت ارائه خدمات پرداخت درون برنامه ای به آنهاست و آنها بابت هر خرید باید 30 درصد عایدی خود را به اپل بدهند. این اقدام و بعضی محدودیت های دیگر اپل فضای بازار اپلیکیشن های تلفن همراه را غیررقابتی نموده و به ضرر مشتریان و توسعه دهندگان تمام شده است. در عین حال این رویه ها جلوی ورود بازیگران تازه را به بازار اپلیکیشن های همراه می گیرد.

کمیسیون رقابت هند بر این باور است که اپل باید در خصوص این اقدامات خود جوابگو باشد. در عین حال اپل هنوز واکنشی در این زمینه از خود نشان نداده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور هند ارزان: تحقیقات از اپل در هند به دلیل سوءاستفاده از سلطه بر بازار اپلیکیشن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: تحقیقات از اپل در هند به دلیل سوءاستفاده از سلطه بر بازار اپلیکیشن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید