تراکتور مدعی قهرمانی جام حذفی است، کوشش برای شکست مس در تبریز

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری قبل از بازی تیمش با مس کرمان گفت: برای شکست دادن مس در تبریز تمام کوشش خود را می کنیم.

تراکتور مدعی قهرمانی جام حذفی است، کوشش برای شکست مس در تبریز

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت a5 در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور آماده بازی با مس کرمان است و روحیه و انگیزه بالایی داریم، ادامه داد: فردا محکوم به برد هستیم و دوست داریم فرایند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم.

الهامی با اشاره به اینکه در جام حذفی نباید اشتباه کرد، اضافه نمود: دو تیم بازی های پرفشاری را سپری می نمایند. در مرحله یک هشتم نهایی با تیم قابل احترامی به نام مس کرمان بازی داریم.

سرمربی تراکتور در مورد جام حذفی همچنین گفت: بازی ها در این مرحله متفاوت است چراکه در این مرحله همه یا هیچ حکم می نماید. بازی ها به مرحله ای رسیده که هر روز سخت تر می گردد و ما مقابل تیم خوب مس بازی می کنیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: محروم نداریم ولی چند بازیکن مصدوم داریم که معین نیست می توانند بازی نمایند یا خیر ولی اسمی از آنها نمی برم.

الهامی با اشاره به اینکه تراکتور شرایط خوبی دارد، گفت: مصمم هستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی ها سخت است اما بازیکنان تراکتور تمام سعی و کوشش خود را برای عبور از این مرحله خواهند کرد تا به سلامت از این بازی عبور کنیم.

وی در مورد حضور میمبلا در تمرینات تراکتور گفت: میمبلا به تیم برگشته و مصدومیت او تا درصد زیادی رفع شده است. با او صحبت کردم و گفت که به شرایط مسابقه نرسیده است.

وی اضافه نمود: میمبلا بازیکن خوب پرویی ما است و او بعد از چند بازی به تیم ملحق می گردد. او بازیکنی است که در روزهای سخت می تواند به تیم ما یاری کند.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه طرفداران برای حمایت از ما به استادیوم بیایند، اضافه نمود: تمام امید و پشتوانه ما طرفدارانی هستند که تا الان برای ما سنگ تمام گذاشتند. فردا ما نباید تنها باشیم و کوشش می کنیم با حضور طرفداران بازی خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 674

به "تراکتور مدعی قهرمانی جام حذفی است، کوشش برای شکست مس در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور مدعی قهرمانی جام حذفی است، کوشش برای شکست مس در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید