تمجید روزنامه قطری از الدحیل بابت شکست دادن پرسپولیس

به گزارش بازیکده، روزنامه الرایه قطر در گزارشی که درخصوص ملاقات تیم های فوتبال الدحیل و پرسپولیس منتشر کرد، سرخپوشان کشورمان را تیمی قدرتمند دانست.

تمجید روزنامه قطری از الدحیل بابت شکست دادن پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الرایه قطر در گزارشی از فزونی 2 بر صفر تیم فوتبال الدحیل این کشور مقابل پرسپولیس ایران، در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا نوشت: الدحیل چالش آسیایی را با مهم ترین پیروزی برابر حریفی قدرتمند شروع کرد. الدحیل با پیروزی برابر رقیب قدرتمندی چون پرسپولیس ایران، شروعی خوب و قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشت. الدحیل عملکرد موفقی در این بازی ارائه کرد، به ویژه در نیمه اول که خیلی زود توانست به دو گل فزونی دست یابد.

در ادامه این گزارش آمده است: گل اول باعث شد پرسپولیس از لاک دفاعی خارج و فرصت برای به ثمر رساندن گل دوم ایجاد گردد. شرایط در نیمه دوم تغییر کرد. پرسپولیس با عقب نشینی الدحیل، بازی تهاجمی را در دستور کار داشت و میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بود. مدافعان دو تیم در این نیمه، عملکرد موفقی داشتند و فرصت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد؛ به استثنای شوت محکم آنتونی استوکس در دقایق پایانی که با واکنش کلود امین راهی کرنر شد و پرسپولیس نتوانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 694

به "تمجید روزنامه قطری از الدحیل بابت شکست دادن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید روزنامه قطری از الدحیل بابت شکست دادن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید