تیم آلومینیوم شخصیت مستقل خود را نشان دهد، از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/مرکزی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه تیم آلومینیوم اراک یکی از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهد بود، گفت: تیم آلومینیوم اراک با رفتار خود نشان داده است که با یک غوره سردی اش نشده و با یک مویز نیز گرمی اش نخواهد شد.

تیم آلومینیوم شخصیت مستقل خود را نشان دهد، از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود

بهروز اکرمی دوشنبه چهارم اسفندماه در جریان بازدید از باشگاه آلومینیوم اراک، با اشاره به اینکه عملکرد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر نشان داد که می تواند در برابر مسائل با تدبیر رفتار کند، اضافه کرد: هیچ کس انتظار نداشت این تیم بتواند با درخشش در لیگ برتر تیم پرسپولیس را در اراک و در تبریز تراکتورسازی را شکست دهد و امروز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر بایستد.

وی با تاکید بر اینکه تیم آلومینیوم اراک یک افتخار برای استان مرکزی و نامی ماندگار است، اضافه کرد: رتبه تیم آلومینیوم اراک در جدول رده بندی نشان می دهد که یکی از تیم های قدرتمند و با شخصیت لیگ برتر است و این رتبه حاصل زحمات کادر فنی و بازیکنان و حمایت مسئولان استان است.

معاون استاندار مرکزی در ادامه به نحوه مواجهه با اتفاقات و مسائلی که پیش روی یک تیم فوتبال قرار می گیرد، اشاره کرد و اضافه کرد: تیم آلومینیوم اراک با رفتار خود نشان داده است که با یک غوره سردیش نشده و با یک مویز نیز گرمی اش نخواهد شد. جابجایی سرمربی و مسائل این چنینی برای همه تیم های فوتبال پیش می آید و نباید با اتفاقاتی که بوقوع می پیوندند مسئله ای ایجاد شود بلکه باید در چنین مواقعی شخصیت تیم به نمایش گذاشته شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم با تاکید بر نگاه رو به جلوی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: باید تمرکز این تیم بر بازی های پیش رو باشد و درگیر اتفاقات جابجایی مربی نشود. مدیریت شرکت و هیات مدیره باشگاه همان رفتار گذشته را پیش گرفته و با همان ایمان و اعتقاد راسخی که دارند شخصیت و اقتدار تیم را در بازی های نیم فصل دوم به نمایش خواهند گذاشت و بازیکنان نیز با بازی های خوب نشان خواهند داد که این تیم دارای شخصیتی مستقل است و تیم آلومینیوم اراک است که ماندگار خواهد بود و جابجایی افراد تاثیری در عملکرد تیم نخواهد داشت. از شما انتظار داریم شخصیت مستقل آلومینیوم را در ادامه لیگ نشان دهید که مطمئنم اتفاق خواهد افتاد.

وی از شارژ مالی بازیکنان این تیم و رسول خطیبی سرمربی سابق خبر داد و اضافه کرد: بنا بر تصمیم هیات مدیره باشگاه در دو بازی آینده هدایت تیم بر عهده حمیدرضا عبدالهی است و اعضای هیات مدیره برای این دو بازی هم پاداش ویژه ای را برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته اند.

اکرمی شرح داد: اطمینان کامل داریم که تیم آلومینیوم اراک در خاتمه فصل یکی از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهد بود چرا که نتایج و خبرهای خوبی برای تیم در پیش است و این تیم با قدرت به بازی در نیم فصل دوم ادامه خواهد داد و هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد. مطمئن باشید که شرایط به گونه ای خواهد شد که هیچ بازیکنی میل و رغبتی به جدایی از تیم نداشته باشد و در عمل اثبات خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت آلومینیوم اراک نیز گفت: به دلیل رفتار غیرحرفه ای رسول خطیبی و عدم هماهنگی با باشگاه برای جدایی از تیم، رضایت نامه او صادر نخواهد شد.

وی گفت: در جلسه هیات مدیره تصمیم بر این گرفته شد تا تیم با همین شرایط به فعالیت خود ادامه دهد و هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و با همان قوت نیم فصل اول بدون هیچ نگرانی شاهد تداوم درخشش تیم در لیگ برتر خواهیم بود.

او گفت: با وجود محدودیت های مالی اما بازیکنان و کادر فنی از نظر مالی شارژ خواهند شد و با کیفیت بهتر نیم فصل دوم را آغاز خواهیم کرد، گرچه موضوع شکایت از رسول خطیبی و باشگاه تراکتور دنبال خواهد شد. البته احتمال بازگشت خطیبی به تیم وجود دارد در آن صورت تصمیم هیات مدیره فرق خواهد داشت و چنانچه برنشود تصمیم منطقی و عاقلانه با تاکید بر حفظ شرایط تیم گرفته خواهد شد.

میثم مجیدی کاپیتان تیم آلومینیوم اراک نیز از بازیکنان این تیم خواست تا در نیم فصل دوم با تلاش و توان مضاعف و به مراتب بیشتر از نیم فصل اول بازی کنند تا دل مردم فوتبال دوست اراک و استان مرکزی همچنان شاد و راضی بماند تا نتایج بهتری در نیم فصل دوم رقم بخورد.

حمیدرضا عبداللهی سرمربی موقت تیم آلومینیوم اراک نیز با تقدیر از رهبری رسول خطیبی سرمربی تیم اظهار کرد: کسب این نتایج در لیگ برتر ایران بی سابقه بوده است که مرهون تلاش بازیکنان و هدایت سرمربی توانمند تیم است.

وی گفت: فرایند رو به رشد تیم یک شیب ملایم داشت و امیدواریم در نیم فصل دوم این شیب تندتر شود که قطعا با بازیکنان بی نظیر تیم این فرایند با توانایی بالای بازیکنان صعودی تر خواهد شد.

همچنین مجیدآنجفی عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک نیز گفت: رفتار باشگاه تراکتور در مذاکره با سرمربی تیم در حالی که آقای خطیبی با باشگاه قرارداد دارد غیر اخلاقی، غیرقانونی و غیرحرفه ای است. اعضای هیئت مدیره و ارکان باشگاه مخالف جدایی رسول خطیبی بوده و هستند و حق باشگاه آلومینیوم برای شکایت از باشگاه تراکتور برای این رفتار غیرحرفه ای محفوظ است.

وی از تیم آلومینیوم اراک به عنوان نماد غیرت و افتخار مردم این شهر یاد کرد و اضافه کرد: قطعا با تلاش بازیکنان تیم افتخارات خوبی در فوتبال استان مرکزی با اتحاد و همدلی رقم خواهد خورد. نگاه مردم استان مرکزی به ساق پای بازیکنان و کسب نتایج بهتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1432

به "تیم آلومینیوم شخصیت مستقل خود را نشان دهد، از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم آلومینیوم شخصیت مستقل خود را نشان دهد، از شگفتی سازترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید