ثبت نشان تبریز 2018 در سایت سازمان جهانی گردشگری

به گزارش بازیکده، شهردار تبریز از ثبت نشان تبریز 2018 و طرح اینستاگرامی شهرداری تبریز در رابطه با این عنوان بین المللی در سایت سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) اطلاع داد.

ثبت نشان تبریز 2018 در سایت سازمان جهانی گردشگری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط بورسیه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار کرد: ظرفیت های رسانه ای شهر تبریز در سال های اخیر، به خوبی در خدمت اهداف گردشگری شهر قرار گرفته و بر همین اساس، لوگوی ویژه تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی و طرح اینستاگرامی شهرداری تبریز در مورد این عنوان بین المللی، در سایت سازمان جهانی گردشگری UNWTO ثبت شده است.

وی یادآور شد: سایت UNWTO با نگاهی ویژه و سخت گیرانه مباحث گردشگری و رسانه ای را پیگیری می نماید و این که صندلی گردشگری این شهر مورد توجه قرار گرفته، نشان از تاثیرگذاری رسانه ای شهرداری تبریز بر رویکردهای گردشگری دارد.

شهردار تبریز توضیح داد: فعالان گردشگری و رسانه ای به خوبی بر این نکته واقف اند که معیار UNWTO برای ثبت عنوان یک شهر، فراوانی استقبال عمومی است؛ از این رو، نقش شهروندان در معرفی جاذبه های گردشگری شهر تبریز، زمینه ثبت تبریز 2018 را در سایت جهانی گردشگری فراهم آورده است.

طرح اینستاگرامی ساعت 21 به وقت تبریز سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز به نشانی Instagram.com/tabriz2018 با داشتن بیش از 34 هزار دنبال کننده واقعی، هر شب در همین ساعت به معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر تبریز و آذربایجان به دو زبان انگلیسی و فارسی می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 660

به "ثبت نشان تبریز 2018 در سایت سازمان جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نشان تبریز 2018 در سایت سازمان جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید